wtorek, 30 czerwca 2015

190. Dziś inaczej - ta młoda dama robi wrażenie :)



Dziś inaczej - Victorię oglądam od dłuższego czasu, nie do końca jest to może moja bajka pod względem makijażowym ale lubię ją oglądać / słuchać, co ma do powiedzenia.
Ten filmik jest wyjątkowy, nie tylko dlatego, że to powiedziała jest przemyślane, mądre, inne.
Inne od tych wszystkich (ok. nie wszystkich uogólniam) pięknych dziewczynek, mówiących okrągłe zdania bez widocznego zagłębiania się w temat. Ale również dlatego, że zgadzam się z tym co powiedziała i podoba mi się, że ma tyle sił, chęci i odwagi by o tym mówić (i tak się pokazać reszcie "świata").....

Angielski wymagany, mam nadzieję że i Wam się spodoba.



Bardzo luźne tłumaczenie kilku pierwszych minut:
Kto nie chce być / czuć się pięknym?
Kto nie chce by mu mówiono, że jest piękny?
Ale czy zastanawiałaś się kiedyś – po co? Dlaczego?
Dlaczego, tak bardzo zależy nam na tym wszystkim?
Dlaczego nie doceniamy makijażu jako sztuki / formy ekspresji?
Dlaczego, jest w porządku, kiedy mężczyźni oceniają mnie i
myślą, że noszę makijaż by im się przypodobać, lub by przykuwać uwagę do swojej osoby. Albo dlaczego mówią, że nie lubią dziewczyn, które noszą makijaż ale jeśli tylko wyjdziesz ze spożywczaka w nieskładnym koku i bez makijażu, szepczą za twoimi plecami ze swoimi znajomymi jak to niektóre dziewczyny są flejtuchami i że to smutne, że niektóre dziewczyny nie mają chłopaków, dla których mogłyby się wystroić.
Dlaczego ciągle jest mi mówione, że nie jestem wystarczająco ładna i że marnuję czas próbując zaistnieć w świecie artystów makijażu?
Dlaczego ludzie wykorzystują moją wagę, wygląd, nos, kości policzkowe itp. Do sprawienia bym poczuła się mała?
Dlaczego próbują mnie zdołować? …. bo odczuwam pasję do tego co robię?
Dlaczego w wieku 23 lat jestem przerażona, że zaczynam wyglądać staro…
Dlaczego mam bardziej restrykcyjną rutynę pielęgnacji skóry anty-aging niż własna matka?
Dlaczego jestem zadowolona z siebie ale cały czas czekam na negatywizm
i nienawiść?
Piękno powinno być odczuciem / uczuciem, na które inni ludzie nie powinni mieć wpływu.
Ale wszyscy wiemy, że to nieprawda , zawsze czekamy na pochwały ale oczekujemy nienawiści. Czy to nie jest nienormalne? że te słowa są tak powiązane z pięknem..
Dlaczego media kładą taki nacisk na to jak wyglądamy, a nie na to kim jesteśmy i co robimy dla świata
…..
"Co dla mnie znaczy piękno, kiedy jestem piękna, kiedy czuję się piękna?
Czy jest to wtedy kiedy jestem z kimś kto namiętnie całuje mnie w usta zarówno wtedy kiedy mam pełny makijaż i tak samo kiedy rano jestem bez niego?
Czy kiedy jestem z moimi znajomymi na mieście i dobrze się bawię i czuję się niepokonana?
Czy kiedy pracuję i jestem chwalona za swoją pracę?
Czy kiedy jestem sama i nie ma nikogo kto by mnie osądzał
Może czuję się piękna we wszystkich tych sytuacjach a może czuję się najpiękniejsza kiedy jestem szczęśliwa?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)