czwartek, 9 lipca 2015

194. 3w1 z Soray'ą

Jak już kiedyś o tym pisałam, do produktów brązujących mam dość specyficzne podejście - do tej pory jedynym kosmetykiem, który mi się sprawdził było masło brązujące z Bielendy. Kiedy otrzymałam paczkę z Blogmedia i znalazłam tego oto cudaka byłam bardzo ciekawa jak mi się sprawdzi.
Przedstawiam Wam:

SORAYA

Express bronze 3w1
Starter opalania / przyspieszacz / balsam utrwalający





Informacje podstawowe
Pojemność: 150 ml
Konsystencja i kolor: biały, standardowy balsam
Zapach: lekko kwiatowy
Wydajność: dobra
Składniki aktywne: ekstrakt z orzecha włoskiego, witamina E, pantenol, allantoina
Info dodatkowe: balsam nie zawiera filtrów UV
Charakterystyka produktu: starter (delikatne przyciemnianie kolorytu skóry); przyspieszacz opalania (skraca potrzeby na uzyskanie opalenizny); utrwalacz (przedłuża trwałość opalenizny).



Moja ocena:

  • balsam ma delikatną miłą konsystencję, dobrze się rozsmarowuje;
  • niestety smuży się i trzeba poświęcić odrobinę więcej czasu, by pozbyć się smug;
  • dość szybko się wchłania, nie zostawia filmu na ciele, nie klei się;
  • po kilku aplikacjach skóra rzeczywiście delikatnie się przyciemnia, jest to jednak bardzo delikatna zmiana;
  • produkt zostawia na skórze delikatną, miłą dla oka, poświatę, skóra wygląda na zdrową, jędrniejszą;
  • nie do końca jestem przekonana co do przyspieszania opalania, wydaje mi się, że trochę pomagał w uzyskaniu ciemniejszego koloru ale być może jest to moje myślenie życzeniowe;
  • co z całą pewnością mogę stwierdzić to to, że naprawdę utrwala już uzyskaną opaleniznę - trzyma się ona dłużej i również dłużej lepiej ona wygląda.



Ostatecznie uważam, że Soraya może okazać się idealny dla osób, które są już opalone i szukają czegoś co utrwali i nada dodatkowy lekki blask na skórze. Jeśli jednak szukacie czegoś co Was opali, przybrązowi bez konieczności wychodzenia na słońce, ten kosmetyk może nie spełnić Waszych oczekiwań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)