czwartek, 23 lipca 2015

199. W poszukiwaniu idealnej codziennej maskary - Golden Rose cat walk

Po serii poświęconej tuszom Eveline czas na małą pomarańczową rodzynkę:


GOLDEN ROSE
Instant Full Volume
CAT WALK
maskara

 

Informacje podstawowe

Pojemność: 3 ml
Opakowanie: lekkie, zgrabne; przykuwające wzrok
Konsystencja: niezbyt mokra, taka w sam raz - od razu można jej używać
Szczoteczka: silikonowa z małymi, acz widocznymi kuleczkami
Opis producenta: Specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka zapewnia pełną objętość i wyrazistość rzęsom w głębokim czarnym kolorze.




Wygląd rzęs przy jednej warstwie tuszu



Wygląd rzęs przy dwóch warstwach tuszu



* Mam wrażenie, że aparat nie do końca oddaje różnicę między warstwami - przy dwóch rzęsy stają się jeszcze czarniejsze i grubsze.

Moja ocena:

  • tusz jest bardzo przyjemny w używaniu - po ostatniej maskarze, która wkurzała mnie za każdym razem, ten jest miły i prosty w użyciu;
  • przepięknie podnosi i rozdziela rzęsy;
  • tusz ma głęboki czarny kolor;
  • generalnie nie robi grudek ale nawet jeśli się to zdarzy, łatwo się je wyczesuje;
  • nie osypuje się, nie kruszy;
  • dobrze i szybko się zmywa;
  • nie szczypie, nie podrażnia oczu.


Przyznam, że jak na bardzo przypadkowy zakup, ten tusz mnie zachwycił. Nie dość, że łatwo i przyjemnie się go aplikuje i zmywa to jeszcze rzęsy na prawdę dobrze wyglądają.
Generalnie nie przywiązuję się do tuszy i raczej nie kupuję drugiego opakowania ale wiem, że ten tusz z całą pewnością pojawi się w mojej kosmetyczce.


Wiem, że Golden Rose ma inne tusze - jestem ciekawa czy miałyście jakieś - czy polecacie któryś czy może któregoś mam unikać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)