wtorek, 8 lipca 2014

33. Ziaja znowu mnie zaskakuje

Nawiedziłam dzisiaj sklep stacjonarny Ziai - zakupiłam sobie żel peelingujący z liści manuka - jestem bardzo zadowolona.

Wychodząc zauważyłam takie oto cuda:





Były testery i nie omieszkałam spróbować.

Krem CC ma przepiękny kolor - nie jest bardzo jasny ale jest najjaśniejszy z całej trójki. Nie ma w sobie brokatu ale delikatnie rozświetla skórę - wygląda ładnie na skórze i równie ładnie pachnie. Ma lekką konsystencję i ładnie się rozprowadza.

Kremy BB występują w dwóch odcieniach (naturalnym i opalonym) i dwóch wariantach (dla skóry tłustej i mieszanej i normalnej, suchej i skłonnej do podrażnień).

Tu niestety lekko się rozczarowałam - wersja naturalna jest ciemna. W tym momencie jestem lekko opalona a ten produkt jest i tak dla mnie za ciemny.
Wersja z odcieniem ciemniejszym (opalony, brzoskwiniowy) jest już bardzo ciemna. Nie wiem jak bardzo musiałabym się opalić by go móc użyć.

Ale: obydwa się ładnie rozprowadzają, neutralnie pachną, są lekkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)