czwartek, 3 lipca 2014

28. Komu komu bo idę do domu

Ludziska chce / muszę się pozbyć tych próbek. Bardzo dużo sobie zostawiłam reszty chce się pozbyć. Opórcz próbek chciałabym przekazać komuś krem pod oczy - kiedyś bardzo lubiłam Floslek ale teraz widzę że jest dla mnie niewystarczający. Używam korektorów pod oczy, które trochę wysuszają tę partię mojej buzi i floslek sobie nie radzi tak jak powinien.

Zaczynamy.

1. Kremy Dr Eris - 3szt. - Cleanic way 2 - rewitalizacja retinoidalna



2. Kremy nawilżające: żółty Garnier; Vichy aqualia thermal; Nivea sensitive; Ziaja: ulga, kuracja naczynkowa; kuracja dermatologiczna AZS




3. Kremy przeciwzmarszczkowe: Dermika skin Caligraphy (2 szt.); Loreal renaissance cellulaire; Dermika neocollagen (2 szt.);Ava peptide lift; Lirene DNA protect; Dermika Biogeniq; Ziaja kuracja dermatologiczna z witaminą c (2 szt.);



4. Różności: szampon Schwazkopf; Prefecta spa domowy pedicure; Ziaja różana maseczka młodości; Bandi young care krem złuszczający na noc;



5. Estee Lauder - krem cc i Lacome - krem korygujący



6. Floslek - żel pod oczy na since i obrzmienia z arniką - użyty 3



Oczywiście nie musicie brać ich w zestawie, starałam się jakoś to sensownie do typu problemu / skóry dobrać , bierzcie co Wam potrzebne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)