wtorek, 29 lipca 2014

41. Księga skarg i zażaleń

Coś ostatnio nie mam szczęśliwej ręki do produktów z Eveline. Tym razem będę spioczyć na top coat (utwardzacz z efektem  UV)  3w1.



Używam go od jakiegoś czasu i miałam pewne podejrzenia  ale dopiero wczoraj zwróciłam baczniejszą uwagę na to co się dzieje.

Przepraszam za stan moich paznokci i skórek ale wielokrotne zmywanie lakieru i 4 godzinne moczenie się w basenie odbiło się na nich dość znacząco.

1. Tylko lakier Lovely

Po nałożeniu top coat'u



2. Tylko lakier Bourjois

Po nałożeniu top coat'u


3. Tylko lakier z Softer

Po nałożeniu top coat'u


4. Tylko lakier z Softer

Po nałożeniu top coat'u

Jak widać czasami zmiany w kolorze są bardzo duże a czasami są mniej spektakularne ale zawsze można zauważyć różnicę między paznokciami z i bez top coat'u.

Czy spotkałyście się z czymś takim? Czy po prostu ja mam jakieś dziwne paznokcie, lakiery?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)