poniedziałek, 30 listopada 2015

258. Poziomkowy LBA



W sumie miałam się już w to nie bawić ale pytania są inne więc czemu nie zacząć poniedziałku właśnie w ten sposób.
A pytania dostałam od Czerwonej Poziomki :)




1. Jaką najbardziej szaloną rzecz zrobiłaś w swoim życiu?
Szczerze, to nie przypominam sobie żadnych ekscesów, pewnie jakieś tam były ale nie bardzo szalone. Uwielbiałam się kąpać w pobliskim stawie w czasie burzy, wkładać szpilki do kontaktu czy będąc 2 latkiem gryźć bombki zdjęte z choinki…. No i zaliczyłam skok na bungee, ale to robili wszyscy więc nie końca jest to szalone.



2. Co jest Twoim życiowym marzeniem?
Otworzyć własny interes. Niestety im więcej liczę i patrzę na tabelki tym ten pomysł się ode mnie oddala. 
Z takim mniej przyziemnych, to chciałabym "nie musieć" – chciałabym tylko chcieć  i nic nie musieć.


3. Gdybyś mogła stać się zwierzęciem, jakim chciała byś być i dlaczego?
Kiedyś już miałam podobne pytanie, i nadal mówię, że kotem. Wiem, że to dupki i czasami mam ich dość (mam dwa) ale są to samodzielne, niezależne zwierzęta. Mają w tyłku czy ktoś je lubi czy nie. Robią swoje, w swoim tempie  i swoim sposobem.


4. Co sądzisz o kobietach wykonujących męskie zawody?
Temat rzeka. Jeśli kobieta chce jeździć na przysłowiowych traktorach albo mężczyzna chce pracować w przedszkolu, to nic mi do tego. Niech tylko robi to dobrze. Dopóki nie wpływa to na jakość produktu / usługi itp. to dla mnie może to nawet wykonywać krowa w fartuchu. 
Nie lubię jednak tego wszechobecnego wciskania mi kobiet tylko dlatego, że są kobietami - to dla mnie żaden argument.


5. Jakie jest Twoje hobby/pasja?
Od zawsze czytanie. Od kilku lat kosmetyki i gotowanie a od bardzo niedawna pieczenie i robienie rzeczy własnym sumptem –  ozdób, zabawek czy np. kul do kąpieli :)


6. W jaki sposób radzisz sobie ze stresującymi sytuacjami?
Różnie, zależy od mojego stanu ogólnego, sytuacji. Czasami najpierw sobie pochlipię, by po chwili zebrać tyłek w troki i rozwiązać problem. Czasami muszę zrobić krok w tył, zostawić sytuację do ostygnięcia / przemyślenia i wracam z gotowym rozwiązaniem.


7. Co sądzisz o tym, aby tatuaże i kolczyki miały osoby tj. lekarz, prawnik, nauczyciel?
Wisi mi i powiewa. Może nie do końca podobają mi się tatuaże na twarzy (moja młodsza przez długi czas bała się takich osób)  ale tak to nie widzę problemu.


8. Jak widzisz siebie za 20 lat?
Siedzę na leżaku na Teneryfie i popijam drinka.


9. Co chciałabyś w sobie zmienić i dlaczego?
Niecierpliwość, czasami jestem zbyt niecierpliwa przez co się wkurzam i wprowadzam nerwową atmosferę. Pracuję nad tym i widzę zmianę :)


10. Jakie śmieszne sytuacje pamiętasz z dzieciństwa?
Mój starszy brat wmówił mi, że ta planeta, którą widzimy w lato pod wieczór to Ziemia.  Pamiętam, że będąc przedszkolakiem udało mi się wmówić reszcie grupy, że tak właśnie jest. Przez kilka dni chodziliśmy po placu zabaw i z nabożną miną wmawialiśmy to innym dzieciakom.  Do tej pory niektórzy znajomi mi to wypominają. 


11. Czy posiadasz jakieś nałogi, jeśli tak to co to jest?
Nie mam, jestem wolna od nałogów. Jakoś żaden nie przekonał mnie na dłuższą metę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)