piątek, 6 listopada 2015

248. Krótka piłka - balsam z Eveline

Trafił do mnie przypadkiem, jego pojawienie było niespodziewane. Wylot jest natomiast całkowicie wykalkulowany, wraca do osoby, która mi go dała.

Dlaczego? - no cóż, już spieszę wyjaśnić :)

Dziś "na szybko" przedstawiam Wam:

EVELINE

Balsam do ciała
wanilia i argan


Informacje podstawowe:
Pojemność: 200 ml
Konsystencja: trochę bardziej płynna niż standardowy balsam
Zapach: bardzo, bardzo słodki, mdły
Opakowanie: bardzo miękkie, przyjemne w użytkowaniu



Moja ocena:
  • balsam ma niezmiernie słodki, mdły zapach - coś jakby serek waniliowy z 5 dodatkowymi łyżeczkami cukru;
  • zapach długo utrzymuje się na ciele;
  • aromat nie przenosi się na ubrania;
  • skóra nawet po kilku godzinach lekko się klei.

Jakiś czas temu postanowiłam, że jeśli  trafię produkt, który kompletnie mi nie odpowiada, znajduje mu nowy dom. Nie chce mi się męczyć, zużywać tylko by zużyć. Może jestem stara, rozpuszczona i się czepiam ale do jasnej anielki nie jestem w stanie zdzierżyć tego zapachu przez następny miesiąc.



P.S.1 - biorę udział w rozdaniu u Malkontentki - jeśli jeszcze nie znacie, co jest bardzo mało możliwe,  ale jeśli, to zajrzycie do niej - zdecydowanie warto.

P.S. 2 Kupiłam książkę youtuberki Red lipstick monster - zdzierżyłybyście moją grafomańską recenzję?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)