wtorek, 1 grudnia 2015

259. Kolorowe boxowe Mikołajki z Hello Kitty - box od Marty

INTERENDO

Teoretycznie powinnam poczekać do Mikołajek, jak to powiedziała Nie Bieska "ćwiczyć cierpliwość" ale jedną z zalet bycia dorosłych jest to że można od czasu do czasu złamać zasady :)


Wcześniej nie brałam udziału w tego rodzaju zabawach, w tym roku zaryzykowałam i los sparował mnie z Martą z blogu Pielęgnacja zawsze spoko!

Przy kawie porozmawiałyśmy o wszystkim i o niczym. Marta okazała się niezwykle inteligentną, zabawną i śliczną dziewczyną :)

Wymieniłyśmy się paczkami i każda z nas poszła w swoją stronę w domu zobaczyłam to:




A w pudełku znalazły się:


SKIN 79 - krem BB
Odżywczy krem BB ze śluzem koreańskiego ślimaka.
Jak dla mnie bomba - nie miałam a chcę zacząć przygodę z azjatyckimi produktami. Będę mogła wypróbować i sprawdzić czy mi odpowiada.

Perfecta - mineralny krem BB
Nie miałam ale takich nigdy za wiele. Na pierwszy rzut oka trochę za ciemny ale jeszcze zobaczę czy dopasuje się do skóry. W razie czego będzie jak znalazł na wiosnę / lato.




 AVA - serum z witaminą C
Bardzo trafiony produkt. Był na mojej liście. Jestem zadowolona z Avy a te serum bardzo mnie ciekawiło. Co śmieszne to kupiłam je Marcie :D


GoCramberry- płyn micelarny
Następny bardzo ciekawy produkt. Uwielbiam micele, a firma zbiera bardzo dobre recenzje. Mój płyn ledwo dyszy co akurat w tym momencie cieszy.




Lovely -  lakier do paznokci
Lakiery z Lovely miałam ale białego i to matowego jeszcze nie. Przyznam, że nie wiem jak mi przypasuje, ale może będzie to miłość od pierwszego noszenia?

Lizak / kubek
Tu mnie zaskoczyła.  Słodkości nigdy za wiele a kubków u nas zawsze za mało :)





Wszystkie te próbki zdecydowanie znajdą swoje zastosowanie, raz bo często wyjeżdżamy a dwa to dobry sposób na sprawdzenie przed zakupem pełnowymiarowego produktu.


Zabawa jest przednia, ja miałam ogromną radochę podczas kompletowania boxa dla Marty (oby się spodobał), takiego dreszczyku dawno nie czułam.
Przyjemnie, nawet bardzo przyjemnie było dostać coś od osoby, która też interesuje się kosmetykami. Z cała pewnością, następnym razem wezmę udział w takiej zabawie. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)