piątek, 20 listopada 2015

254. Odkurzamy TAGa - Czy wolałabyś?....

Nareszcie piątek, mózg mi lekko rozmiękł więc dziś spokojnie i lightowo. Odkurzam TAGa - Would you rather czy też w wolnym tłumaczeniu  - Czy wolałabyś?






1.Czy wolałbyś zgubić wszystkie swoje maskary, eyelinery, szminki i błyszczyki czy palety i cienie do powiek? 
No i pierwszy zonk mogłabym nie mieć szminek i błyszczyków ale tusz i cienie to dla mnie produkty uzupełniające się... Chociaż nie, mogę obyć się bez cieni ale tusz musi być.


2.Czy wolałabyś ściąć całkowicie swoje włosy czy nigdy nie móc już ich obciąć? 
Mogłabym nie mieć włosów. Nie lubię siebie w bardzo długich włosach więc łysa glaca jest całkiem niezłą alternatywą.


3.Czy wolisz policzki w kolorze koralowym czy różowym? 
Różowe, zdecydowanie. 


4.Jeśli miałabyś 1000 dolarów do wydania, czy wolałabyś kupić ubrania czy kosmetyki? 
Książki :D - tu poszło by jakoś z 850,
ze 100 na kosmetyki i reszta na ciuchy. 
Dla mnie ciuchy są tylko po to, by nie straszyć dupskiem innych ludzi, reszta mi wisi i powiewa.


5.Wolałabyś aplikować szminkę jako eyeliner czy eyeliner jako szminkę? 
Szminkę jako eyeliner.

 
6.Wolałabyś kupować tylko w MAC czy Sephorze? 
Sephorę. Oferują większy wybór marek, produktów.


7.Wolałabyś używać do końca życia tylko jednego cienia do powiek czy jednego koloru szminki?
Cień. Wybrałabym nudziaka i byłoby super. Resztę załatwiłyby różne kolory szminek.


8.Wolałabyś nosić zimowe ubrania w lato czy letnie ubrania w zimie? 
Letnie w zimie. Po ostatniej ciąży wewnętrzy termostat mi się spieprzył i non  stop mi jest gorąco. Od ok. 8 lat nie mam zimowej kurtki więc nie wyobrażam sobie siebie w swetrze w lipcu.


9.Wolałabyś mieć ciemne paznokcie czy jasne paznokcie przez cały rok? 
Ciemne, lepiej się w nich odnajduje.


10.Wolałabyś zrezygnować z ulubionego produktu do ust czy ulubionego produktu do oczu? 
Do ust, of course. W ogóle nie ma pytania.


11.Wolałabyś nosić włosy tylko spięte w kucyk czy w nieporządnym kok?
Kucyk - zawsze i wszędzie.


12.Wolałabyś nigdy nie móc pomalować sobie paznokci czy nigdy nie użyć błyszczyka?
 Miłość do błyszczyków przeszła mi jakiś czas temu, więc mogę się bez problemu bez nich obyć.


13.Wolałabyś zgolić sobie brwi i ich w ogóle nie mieć czy musieć regulować je codziennie?
Muszę je regulować codziennie i się przyzwyczaiłam. Nie wyobrażam sobie siebie bez brwi, nie lubię też takich mega wyskubanych więc zostaję przy codziennym regulowaniu.

 
14.Wolałabyś żyć bez kosmetyków kolorowych czy lakierów do paznokci?
 Lubię lakiery ale wolałabym zrezygnować właśnie z nich, reszta jest mi po prostu potrzebna, by nie straszyć ludzi.


Wiem że trochę niepoważnie wyszło ale jest piątek - miłego weekendu. A jak komuś się spodobał TAG to zapraszam do zabawy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)