piątek, 27 listopada 2015

257. Internetowe różności

Znów nazbierało mi się mnóstwo ciekawych linków, zdjęć, filmików - może i Was coś zainteresuje




1. Głośna ostatnio jest sprawa porwania Fabiana - sprawy nie zgłębiałam ale ten kawałek jest ciekawy




2. Twórczość P. Bagińskiego śledzę od pewnego czasu - bardzo zdolny z niego człowiek. Dziś dowiedziałam się, że zekranizował dwie legendy polskie - artykuł


3. Szczerze - zatkało mnie to co zobaczyłam. Jakim karłem umysłowym trzeba być, by coś takiego wymyślić. Jaką szkołę Ci ludzie kończyli? - Wpis


4. Człowiek po 44 latach w więzieniu wychodzi na wolność - jego spojrzenie na nasz świat, na swoje życie - po angielsku ale spokojnie go zrozumiecie



5. Spadaj :D

6. Szwed o sytuacji w Szwecji



7. Coś pięknego - zdjęcie wyszło genialne


8. Nie do końca zgadzam się z opisem - ale sam filmik jest zabawny




9. Najlepsze filmowe przemowy i monologi

10. Nie lubię reklam, unikam jak mogę ale ta mnie bawi



Czy coś Wam wpadło w oko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)