poniedziałek, 2 czerwca 2014

9. Czyżby to był czyżyk?



Nie pamiętam już skąd wzięło się to określenie – wiem, że jest ono obecne w moim życiu od wielu, wielu lat. Od zawsze używałam go kiedy znalazłam coś wartego uwagi , coś czego poszukiwałam przez dłuższy czas.
Moim czyżykiem okazał się  mały, niepozorny krem do stóp.






Wg informacji zawartych na opakowaniu – jest to krem przeznaczony do pielęgnacji wysuszonej i twardej skóry pięt ze skłonnością do nadmiernego rogowacenia. Swoje skuteczne działanie ma zawdzięczać hydro-regulującemu kompleksowi składników intensywnie nawilżających, delikatnie natłuszczających oraz witaminom A i E. Zawarta w kremie allantoina i d-pantenol ma doskonale koić i łagodzić podrażnienia. Krem ma przywracać skórze właściwy poziom nawilżenia, czynić ją aksamitnie miękką i chronić przed działaniem warunków zewnętrznych.
Krem jest zwarty i trzeba użyć trochę większej, niż zazwyczaj, siły by wydobyć go z tubki. Jest gęsty i tłusty ale nie w ten nieprzyjemny, oleisty sposób. Krem ma dość specyficzny zapach, nie jest on nieprzyjemny ale zabrało mi trochę czasu by się do niego przyzwyczaić.  Aby natłuścić stopy wystarczy mała ilość kremu, krem nie wchłania się bardzo szybko ale jest to produkt typowo natłuszczający więc należy brać na ten fakt poprawkę.
Po jakimś czasie zauważyłam również coś czego wcześniejsze produkty tego rodzaju mi nie zapewniały. Po jakimś tygodniu codziennego używania, moja skóra nie potrzebowała już tak częstej aplikacji. Nawet kiedy mi się nie chciało czy zapomniałam to zrobić moja skóra pozostawała miękka i przyjemna w dotyku.

Exclusive’a używam już dobre 3 tygodnie, moje pięty przy równoczesnym stosowaniu pumeksu zmieniły się nie do poznania. Pięty są miękkie bez widocznych skórek czy pęknięć. Zrogowacenia z którymi borykałam się od dłuższego czasu zostały zniwelowane praktycznie do zera.

Krem jest zdecydowanie moim faworytem i będzie gościł w mojej kosmetyczne przez długi czas

Cena: ok. 7 PLN
Pojemność: 75 ml
Producent: Świt Pharma

Ocena: 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)