piątek, 1 lipca 2016

343. Przeżyć miesiąc za 50 PLN - projekt 2.0



Posty pt.: "Przeżyć miesiąc za 50 pln" są dość popularne na naszej blogosferze. Ja natknęłam się na tą serię na blogu Babskim okiem.
Przez bardzo długi czas myślałam, że to fajny pomysł ale nie dla mnie. Generalnie nie posiadam dużych zapasów, myślałam, że śledzenie ile wydałam, jest mi nie potrzebne. Później w swej genialności zorientowałam się, że tak naprawdę nie mam pojęcia, ile wydaje. Co z tego, że większość, jak nie wszystkie kosmetyki od razu idą w użycie, skoro nie wiem ile kasy idzie na moje mazidła.

Pomysł zmodyfikowałam na swoją modłę.. Mam nadzieję, że przez następne kilka miesięcy będę umiała zebrać się i przeanalizować ile wydaje, ile składuje itp.


By miało to ręce i nogi najpierw zapasy na dzień 1.06 - 11,20 pln
  • żel do twarzy
  • maska do włosów


Czego potrzebowałam na już -  18,29 pln
  • dezodorant
  • płyn micelarny 
  • żel do higieny intymnej 
 
Czego nie planowałam ale okazało się konieczne - 24,77 pln
  • krem na spuchnięte stopy
  • krem na spękane pięty 

Co nagromadziłam przez czerwiec

Przesyłki - Biolove


Joybox - 59 pln


Pozostałe zakupy - 38,97 pln



Tiaaa, pomysł by "przeżyć za 50 zeta" został spuszczony w kibelku :/


No i zapasy na dzień 1.07


  • dwa masła do ciała - Biolove  ;
  • peeling do twarzy - Nacomi;
  • krem do twarzy - Biolaven
  • mydło do mycia - cisza;
  • dwa peelingi do ciała - Biolove i Nacomi
  • żel pod prysznic - Nacomi 
  • balsam do ciała - Isana 

Niby nie dużo ale to zapasy to nie produkty, których aktualnie używam. Tego starczy mi na kilka dobrych miesięcy... obiektywnie rzecz biorąc albo muszę zamienić się w 3-metrową stonogę albo poważnie zastanowić się nad tym co robię i kupuję. Zdaje sobie sprawę, iż jest to wyjątkowy miesiąc, rzadko się zdarza, bym coś dostała od firmy czy kupiła pudełko no ale słowo się rzekło, dorosła jestem i widzę, że dużo tego się zrobiło.

No nic, interesująco będzie zobaczyć jak będzie to wyglądało za miesiąc.

Podsumowanie - wydałam w sumie 152, 23 pln - czyli przekroczyłam budżet 3 krotnie.... chyba mnie pogięło....pfffff......


A Wam jak rozeszła się kasa w tym miesiącu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)