piątek, 18 grudnia 2015

267. Ulubieni ulubieńcy w 2015 roku - kolorówka

Dziś druga część Ulubionych ulubieńców, nadszedł czas na kolorówkę. Ze zdziwieniem stwierdzam, że jest tego więcej niż przypuszczałam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.










 

 
  

 


BELL HYPOALLERGENIC - Krem CC (recenzja)

Najlepszy krem CC jakiego do tej pory używałam. Jest lekki, jasny, bardzo wydajny. Nie daje może  dużego krycia ale można je budować, długo wytrzymuje na twarzy, bardzo dobrze łączy się z innymi produktami.


 EVELINE - maskary

Trudno mi dokładnie powiedzieć, którą lubię najbardziej, wszystkie bowiem spisywały się bardzo dobrze. Dają przepiękny efekt na rzęsach, dobrze je rozczesują, nie osypują się, nie kruszą.


LOVELY - rozświetlacz gold

Genialny produkt zarówno jako rozświetlacz jak i cień do oczu. Mój nie pokruszył się, nie osypywał, na kościach policzkowych dawał bardzo przyjemny blask.




 









GLAMBRUSH - T5 (recenzja)
Jeden z niewielu pędzli GB, w których się zakochałam. Bardzo dobrze wykonany, robi cuda na policzkach. Szybko się go myje, niemalże momentalnie schnie. Nie rozcapierza się tak jak inne (choć potrzebuje osłonki), nie jest szorstki.



BELL HYPOALLERGENIC - korektor pod oczy
Fantastycznie kremowy i jasny produkt. Nie zbiera się w załamaniach, jest zaskakująco wydajny. 



ISADORA - eyeliner (recenzja)
Świetny, kremowy o pięknym brązowym kolorze. Jest diabelsko wydajny. Utrzymuje się cały dzień, nie krusząc i nie odbijając na powiekach. Pędzelek dołączony do produktu jest nawet zdatny do użytku.



ZOEVA -  103 (recenzja)

Mój podkładowy ideał. Lekko  ścięty, mięsisty, idealnie gęsty. Dobrze się pierze, nie rozcapierza się, widać wysoką jakość wykonania. Jest wart każdej złotówki.





GORGIO ARMANI - Vetiver Babylone

Mój ukochany, ubóstwiany, genialny zapach. Jeśli kojarzycie  Si i uważacie, że czegoś mu brakuje, to właśnie ten może być odpowiedzią. Ma głębsze, bardziej złożone nuty zapachowe. Na mnie utrzymuje się cały dzień. Jest totalnie niepowtarzalny. 

Nuta głowy: wetiwer,
Nuta serca: bergamota, cytryna,
Nuta bazy: kardamon, kolendra, różowy pieprz, paczula.


W przyszłym tygodniu zamierzam wrzucić jeszcze buble i rozczarownia roku 2015.

Coś Was zainteresowało, coś lubicie czy wręcz przeciwnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)