wtorek, 8 grudnia 2015

262. Garść internetowych różności


1.  Staram się gotować z dobrych, zdrowych produktów ale czasami mam wrażenie, że ta mania ekologicznego jedzenia rośnie jak bańka i jak pierduknie to wszyscy w gnojówce będziemy się babrać.



2. Boskie, po prostu boskie. Nie mogłam tego nie umieścić



3. Jakiś czas temu czerwona filiżanka pisała  o mieszkaniu przed ślubem i kiedy natknęłam się na ten obrazek od razu mi się skojarzyło




4. Normalnie wiem że w jego głowie tli się myśl - Jestem boski!




5. To jest świetne, nie wiem na ile to było wyreżyserowane ale to nie jest ważne - filmik genialny


6. Następny filmik - z serii sport to zdrowie :)


7. Znajdziecie całą serię - ten zainteresował mnie najbardziej ale wszystkie są godne zobaczenia - link do filmu


8. Jestem introwertykiem, potrafię wyjść ze swojej skorupki na chwilę i być mega ekstrawertyczna szybko jednak osiągam poziom, przy którym potrzebuję wyciszenia. Ten obrazek całkiem nieźle pokazuje jak to jest





Sorka, że taki mały ale to największy format z możliwych - link do oryginału

9. Biorę udział w rozdaniu u Feeling Fancy - jeśli jeszcze nie znacie (choć szczerze wątpię) to powinnyście do niej zajrzeć.

10. Zdecydowałam się również na wzięcie udziału w całkiem innym konkursie u Nie Bieskiej - jest inny, fajny, inspirujący - polecam Wam ten blog, za każdym razem w miły i przystępny sposób potrafi przekazać mnóstwo ciekawych informacji.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)