poniedziałek, 28 grudnia 2015

271. Internetowe różności

Tak na koniec roku, kilka czasoumilaczy.  :)






Znacie ten typ?




Nigdy nie przepadałam za Muminkami ale ta postać zawsze mnie intrygowała a poruszany temat całkiem na rzeczy, nieprawdaż?






Amen




Całuski




A oczywiście nadal wyskakuje mi błąd, więc wszystko w linakach, niestety.....


1. Buldog spotyka kociaka

2. Reakcja orantgunata na sztuczkę kuglarską

3. Radziecki supermarket oczami amerykańskiego turysty

4. Jedząc sałatę zabijasz naszą planetę

5. Brytyjczycy i słowiańskie frykasy

6. Ja jestem totalna noga jeśli chodzi o pieczenie i lukrowanie ale może komuś się spodoba i skorzysta: 29 przepisów na świąteczne ciasteczka

7. Pierwszy filmik umieszczony na YT

8. Lekko żenujący polski angielski

9. Rodzinne kartki BożoNarodzeniowe

10 Beyonce może się schować - nowa królowa parkietu już jest

11. I jeszcze jedna królowa parkietu

12. No i to na koniec - Instagramowi mężowie - koniecznie musicie zobaczyć


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)