poniedziałek, 21 września 2015

223. Rozdanie

To moje pierwsze rozdanie i od razu mówię, jest trochę inne. Inne bo zwycięzców będzie dwóch, nagrody wybierzecie same no i jest skierowane dla 101 subskrybentów . Mam ogromną nadzieję, że po pierwsze będzie ono atrakcyjne a osoby, które nie są na liście 101 subów nie zniechęcą się i zostaną jednak na tej stronie.

No dobra po krótce:

Co trzeba zrobić by zawalczyć o nagrody?

  • Być jednym ze 101 subskrybentów
  • Odpowiedzieć na pytanie:  po jakim kosmetyku „płakałabyś” gdyby przestano go produkować i dlaczego?
  • Wybrać jeden kosmetyk z każdej kategorii (czyli jedna wygrana to 3 produkty)

  
KATEGORIA I



KATEGORIA II



 KATEGORIA III






Regulamin rozdania:

1.Fundatorem nagród jestem ja, prowadząca blog mejd-in-poland.blogspot.com
2.Wszystkie nagrody są nowe i nieużywane
3. Rozdanie trwa od 21.09 do 04.10.2015 do godz. 23:59
4. Zwycięzców będzie dwóch 
5. Do 3 dni od zakończenia rozdania za pomocą losowania zostaną wybrani Zwycięzcy
6. Szczęśliwcy zostaną  poinformowani mailowo o wygranej w ciągu 2 dni od zakończenia rozdania ( będzie również  notka na blogu)
7.Wygrane osoby mają 3 dni od ogłoszenia wyników na kontakt ze mną, w przeciwnym razie losowanie będzie powtórzone
8.Uczestnikami rozdania mogą być tylko osoby pełnoletnie i będące na liście 101 subskrybentów
9.Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski
10. Nagroda składa się z trzech produktów, po jednym z każdej kategorii
11. W rozdaniu można brać udział jeden raz
12. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu
13. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz regulamin i zasady wyżej wymienione
14. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)  


Konkurs skierowany jest do moich 101 subskrybentów – mam nadzieję, że nie zrazi to nowych czytelników ale chcę wyeliminować ilość osób,  które wpisują się na listę tylko i wyłącznie z powodu rozdania.


KOMPLETNIE ZAPOMNIAŁAM NAPISAĆ:
ŻYCZĘ WSZYSTKIM POWODZENIA! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)