piątek, 10 czerwca 2016

335. Czas start - testuję Biolove

Przez ponad dwa lata (odkąd prowadzę bloga) tylko raz zgłosiłam się do agencji reklamowej. Najczęściej oferowane produkty mnie zwyczajnie nie interesowały. Tym razem, kiedy na "twarzoksiążce" KONTIGO  (FB :P ) zobaczyłam posta dotyczącego testowania produktów BIOLOVE musiałam się zgłosić. Nie tylko dlatego, że te kosmetyki żywo mnie interesują, firma polska a składy bardzo interesujące ale również dlatego, że te dwa kosmetyki, które u mnie zagościły (tu i tu), sprawiły się dobrze.

Dziś chciałabym po krótce pokazać co otrzymałam w przesyłce i co w bliższej i dalszej przyszłości będę testować.

BIOLOVE


KULA DO KĄPIELI

Info od producenta: 
" Kula do kąpieli z olejem z pestek winogron nawilża i pielęgnuje skórę. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, konserwantów, alergenów.

Skład: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Vitis Vinifera Seed Oil Butyrospermum Parkii Butter, Zea Mays (Corn) Starch, Sodium Chloride, Parfum, Propylene Glycol, Aqua, Tocopheryl Acetate, Rosa Damascena."

Moje dziewczyny już przebierają nogami i chcą ją wypróbować. Wizualnie prezentuje się bardzo interesująco, pachnie powalająco.


ŚWIECA DO MASAŻU - WANILIA I POMARAŃCZA

Info od producenta:
"Intensywnie nawilżająca i regenerująca świeczka do masażu z masłem shea i olejem kokosowy zapewniająca miękką i gładką skórę. Zapal świeczkę podczas kąpieli i poczuj delikatny, relaksujący zapach. Po kąpieli zgaś świecę i wmasuj w ciało ciepły balsam wytopiony ze świeczki. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów. 

Skład: Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Seed Oil , Tocopheryl Acetate, Orange Oil, Parfum, Citral, Citronellol, Limonene, Linalool"

Sama nie kupiłabym tej świecy, nie przepadam za świeczkami a te z opcją masażu to już w ogóle czarna magia. Zauważyłam, że masa bardzo szybko rozpuszcza się na skórze i przepięknie pachnie. Pierwsze skrzypce gra pomarańcza, wanilia to tylko delikatna nutka. Najprawdopodobniej zużyję ją jak standardowe masło do ciała.

 

PEELING DO CIAŁA - KAWA

Info od producenta:
"Naturalny peeling cukrowy z olejem macadamia i kawą ujędrnia skórę i zwalcza celluit. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów

Skład: Sucrose, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Coffea Arabica Seed Powder, Cocos Nucifera Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum"


Miałam i uwielbiam. Genialny produkt, który z przyjemnością zużyje. Pachnie jak prawdziwa kawa, zostawia delikatnie tłustą (łatwo zmywalną) oleistą warstwę, świetnie złuszcza - ideał. 

MUS DO CIAŁA - MANGO

Info od producenta:
"Lekki mus do ciała wzbogacony naturalnymi olejkami i ekstraktem z mango redukuje cellulit, modeluje i przywraca jędrność. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, konserwantów, alergenów.

Skład: Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Caprylic /Capric Triglyceride ,Sunflower Seed Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Candelilia Cera, Simmondsia Chinensis Seed Oil , Parfum, Tocopheryl Acetate, Mangifera Indica Fruit Extract, Chlorophyll"

O kurczaki jak to pachnie, aromat jest przepiękny, niezbyt intensywny ale trwały (również na ciele). Konsystencja jest idealna, lekka, łatwo się rozprowadza. Bardzo obiecujący produkt.

NIERAFINOWANY OLEJ KOKOSOWY

Info od producenta:
" Nawilża i sprzyja promiennemu wyglądowi skóry. Łagodzi objawy związane z łuszczycą, zapaleniem skóry i egzemą. Przed aplikacją należy rozgrzać w dłoniach. Można stosować bezpośrednio na skórę twarzy i ciała. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów.

Skład: Cococs Nucifera Seed Oil"

Do ciała nie lubię używać ale przyda się do kul do kąpieli (które robię sama) i do demakijażu.




Infantylnie powiem, że gęba mi się cieszy i nie mogę doczekać się kiedy zacznę testowanie.


Miłego weekendu dziewczyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)