poniedziałek, 13 czerwca 2016

336. Gumowy dzwoneczek - baza z Bell

BELL

Cielista baza pod cienie


Informacje podstawowe:


Pojemność: 5 ml 
Kolor i konsystencja: Celista kremowa pasta
Info od producenta:

Źródło: wizaż.pl

Na początku byłam bardzo zadowolona z tej bazy. Cienie dobrze się rozprowadzały i blendowały, wyrównywała delikatnie koloryt powieki. Nie zauważyłam, by podbijała kolor cieni ale zdecydowanie przedłużała ich żywotność i nie zbierała się w załamaniach.

Wszystko było w porządku do momentu kiedy odstawiłam ją na jakieś dwa tygodnie.

Po tym czasie po otworzeniu zobaczyłam gumowe cuś.



Po usunięciu sporej ilości wierzchniej warstwy baza w dużym stopniu odzyskała swoje właściwości.
Odnoszę jednak wrażenie, że trochę gorzej się rozprowadza na powiece.





Tą gumową warstwę zdjęłam w środę i już widzę, że baza się zmienia. Zrobiła się bardziej pudrowa, sucha.


Ostatecznie nie wiem co takiego się wydarzyło - jest mało prawdopodobne bym zanieczyściła ją brudnymi palcami lub bym kupiła już otwarty produkt. Nie jestem pewna, może trafiłam na felerny pojemniczek, czuję się odrobinę zniechęcona.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)