środa, 13 stycznia 2016

278. Trudne początki z Biolove - masło do ciała

Widząc stałą konsystencję masła wiedziałam, że początki mogą być trudne. Będę musiała znaleźć sposób by bezstresowo i szybko zaaplikować masło na swoje jestestwo. Czy mi się to udało i czy w ogóle przypadł mi ten produkt do gustu dowiecie się z poniższego tekstu.


BIOLOVE
Masło do ciała - zielona herbata




Informacje podstawowe:

Pojemność: 100 ml
Konstystencja: stała, zbita
Zapach: delikatny, ledwo wyczuwalny na ciele
Informacje dodatkowe:





 Moja ocena:

  • jak wspomniałam masło ma konsystencję stałą, ta wierzchnia warstwa była dość twarda, przez co mniej przyjazna do aplikacji. Zauważyłam, że im niżej jestem w pudełku tym konsystencja jest przyjemniejsza. Nadal jest zwarta ale bardziej "plastyczna";
  • zdecydowanie nie jest to produkt, który można użyć "na szybko" - czyli szybki prysznic, szybka aplikacja i jesteśmy gotowi do wyjścia. Produkt dość trudno się rozsmarowuje i dość długo wchłania (nawet 15 minut);
  • podczas aplikacji nie wyczuwałam zapachu herbaty (być może to specyfika tego właśnie zapachu) później jednak na ciele czuć lekki aromat;
  • skóra po aplikacji jest delikatnie natłuszczona, lekko świecąca. Nie klei się;
  • na skórze czuć lekką powłoczkę, znika ona po kilku godzinach;
  • nawilżenie nie jest długotrwałe, czuć je przez kilka godzin ale wieczorem widać, że przydałoby się coś jeszcze nałożyć na skórę;
  • jest dość wydajny, poniżej widzicie opakowanie po 6 aplikacjach.





Zdecydowanie jest to produkt, którego ja musiałam się nauczyć używać. Liczyłam się z tym i widząc skład / konsystencję wiedziałam, że tak będzie. Trochę żałuję, że nie oferuje całodniowego nawilżenia.
Z jednej strony jestem również lekko rozczarowana zapachem, czuć go tylko jak przyłożę nos do ciała. Z drugiej zaś strony może to i dobrze, będę mogła spróbować bardziej słodkich zapachów (jak malina czy wiśnia) bez obawy, że będę pachnieć jak tania landrynka.

To dobry produkt, jednak jest w nim to małe "ale", które trzeba wziąć pod rozwagę przed zakupem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)