piątek, 18 marca 2016

303. 1:1 - czyli zadowalający remis - duo do włosów od Nivea

Podejrzewam, że wiele osób ominie ten post, notek o najnowszym duo z Nivea jest dużo i do końca miesiąca będzie jeszcze więcej. Mimo tego przesycenia informacyjnego chciałabym dorzucić dosłownie kilka słów o:

NIVEA
Szampon i odżywka
Dla włosów suchych i łamliwych


Informacje podstawowe:

SZAMPON



Pojemność: 250 ml
Kolor, konsystencja: Biały perłowy, dość rzadki
Zapach: standardowy, przyjemny dla nosa
Obietnice producenta i skład:



Moja ocena:
  • dobrze się pieni i oczyszcza włosy;
  • nie plącze ich, po myciu są delikatne i lejące;
  • nie zauważyłam, by szampon jakoś szczególnie nabłyszczał włosy;
  • nie są uniesione u nasady, choć nie są też przyklapnięte;
  • moje włosy wytrzymują 2 dni. Drugiego dnia nie są może tłuste ale wyglądają mało atrakcyjnie;
  • drugiego dnia trochę się puszą;
  • jest całkiem wydajny.


Informacje podstawowe:

ODŻYWKA


Pojemność: 200 ml
Kolor i konsystencja: biała perłowa, bardziej gęsta niż szampon ale rzadsza od innych odżywek
Zapach: standardowy, przyjemny dla nosa
Obietnice producenta i skład:


Moje ocena:
  • nie obciąża;
  • przepięknie wygładza końcówki;
  • włosy są sypkie i przyjemne w dotyku;
  • nie do końca odpowiada mi konsystencja (wygląda jak lekko zważony gęstszy jogurt); ale nie ucieka z dłoni, nie spływa z włosów;
  • łatwo się zmywa
  • jest wydajna.



Moim zdaniem w tym niebieskim duo warto postawić na odżywkę. Szampon jest przyjemny ale również bezsprzecznie zwyczajny. Na drogeryjnych półkach znajdziemy mnóstwo podobnie działających produktów. Odżywka tymczasem wyróżnia się działaniem -  włosy są przyjemniejsze w dotyku, nie puszą się, nie są sianowate. Mogliby tylko popracować nad konsystencją, bo za każdym razem zastanawiam się czy produkt się już nie zepsuł.

P.S tak totalnie na marginesie.
Wiem, że projektant firmy wyjaśnił by mi to i sprzedał pomysł 3 razy ale jaki jest sens robienia szamponu z korkiem na górze a odżywką na dole?
Czy, jeśli to nie seria nie powinny korespondować ze sobą nie tylko pod względem koloru opakowania ale i szerszym designem.... czepiam się i może biję pianę ale mnie jako przeciętnego ludzia irytuje to, że mając dwa produkty z tej samej firm, z tej samej linii muszę inaczej je otwierać...

P.S 2 - produkty otrzymałam w ramach akcji promocyjnej od agencji Blogmedia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)