czwartek, 22 września 2016

374. Kawa kawie nierówna - Peeling kawowy z Eveline

Uwielbiam peelingi, kawoszem jestem od lat - połączenie tych dwóch składników wydaje się rozwiązaniem idealnym. Do tej pory miałam przyjemność używania analogicznych produktów z Biolove i Nacomi. Poprzeczka więc została postawiona wysoko.


EVELINE COSMETICS

Intensywnie ujędrniający peeling do ciała



Informacje podstawowe:

Pojemność: 200 ml
Konsystencja: pasta


Zapach: lekko orzechowa kawa cappuccino
Info od producenta:




Skład:



Moja ocena:
  • peeling po wyciśnięciu z tuby wygląda jest jak gęsta pasta. Wystarczy jednak lekko rozsmarować go na ciele i produkt zamienia się w dość rzadką maź ze średnią ilością kryształków cukru i kawy;
  • producent obiecuje silne złuszczanie - no cóż nie wiem, co wg niego, oznacza słowo "silne" - dla mnie jest ono mocno przeciętne - coś między drapaniem a lekkim złuszczaniem;
  • zawarte w produkcie kawałki ziaren kawy są zaskakująco miękkie i obłe, moim zdaniem to pełnią bardziej funkcję ozdobną niż funkcyjną; drobiny cukru są widoczne ale dość szybko się roztapiają podczas masażu;
  • nie zauważyłam ujędrnienia czy polepszenia struktury naskórka;
  • nawilżenie też jest kwestią umowną; przy wielu produktach złuszczających ilość olejków sprawia, że nie potrzebuję już balsamu czy masła; tu niestety tego nie usłużysz - produkt nawilżający jest konieczny;
  • peeling przyjemnie pachnie; trochę jak orzechowe cappuccino;
  • przez swoje nikłe właściwości złuszczające jednorazowo używam go więcej niż innych tego typu produktów; jego wydajność jest więc dość wątpliwa;
  • na koniec jeszcze kwestia opakowania - niby fajne ale po kilku użyciach trzeba nieźle wymiętolić tubę, by wydobyć wystarczającą ilość produktu.


Z lekkim zdziwieniem patrzyłam na naklejkę informującą, że jest to "Doskonałość roku Twojego STYLU" - nie wiem jakie były inne propozycje w tej kategorii ale jak dla mnie to totalny przeciętniak. Nie twierdzę, że nic nie robi ale to wszystko jest tak umowne, że aż słabe i niepotrzebne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)