środa, 14 września 2016

371. Vianek intymnie

Vianek kolejna córka rodzimej marki Sylveco. Do tej pory miałam przyjemność przetestowania kilku produktów tej firmy. Dziś przyszła pora na zrecenzowanie:


VIANEK

Żel do higieny intymnej



Informacje podstawowe:

Pojemność: 300 ml
Przydatność produktu: 3 miesiące od otwarcia
Konsystencja: "woda"
Zapach: przyjemny lekko kwiatowy
Info od producenta:


Skład:



Moja ocena:

  • żel jest bardzo płynny, ucieka przez palce;
  • nie pieni się;
  • delikatnie łagodzi ewentualne podrażnienia
  • jest bardzo wydajny, przy tej pojemności i terminie przydatności może być problem z zużyciem produktu.



Krótko i na temat. To dobry produkt. Denerwuje mnie co prawda zbyt płynna, jak na mój gust, konsystencja ale jeśli chodzi o działanie to jest zadowalające. Z początku zastanawiałam się czy pobije on mojego ulubieńca (Facelle) i przyznaje jest blisko. Gdyby jeszcze pomyśleli nad gęstością produktu piałabym z zachwytu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)