poniedziałek, 5 września 2016

367. Jagodowo - peeling z Nacomi

Jakiś czas temu miałam przyjemność używać peelingu ze skrzypem polnym. Produkt na tyle mnie zachwycił, że przy następnych zakupach bez wahania sięgnęłam po wersję dla skóry suchej.

NACOMI

peeling do skóry suchej i normalnej
wygładzenie i rozświetlenie




Informacje podstawowe:

Pojemność: 75 ml
Konsystencja: zwarta pasta


Zapach: jagoda
Info od producenta:


Skład:


Moja ocena:
  • po pierwsze peeling przepięknie pachnie, mała rzecz a cieszy. Zapach jest na tyle zauważalny, że umila zabieg i później zostaje z nami na chwilę i na tyle nieinwazyjny, by chcieć się go pozbyć;
  • jeśli chodzi o konsystencję to jest identyczny do zielonej wersji z tej samej linii;
  • jest jednak mocniejszy niż zielona wersja. Tak jak tamten był mocny to ten jest mocny +, mam dość grubą skórę ale nie jestem w stanie masować sobie skóry przez kilka dobrych minut (jak zaleca producent) - nie jest to kwestia podrażnień a wrażenia zbyt mocnego zdzierania naskórka;
  • peeling doskonale usuwa wszystko czego nie potrzebujemy na skórze. Usuwa nie tylko martwy naskórek ale również zaskórniki i drobne kryszaki;
  • skóra po zabiegu jest wygładzona, miękka i delikatna;
  • rozświetlenie zauważyłam dopiero po dłuższym stosowaniu i przy kombinacji używania innych produktów, które miały szansę głębiej wniknąć w skórę;
  • produkt nie podrażnia, nie uczula;
  • mam wrażenie, że trochę ciężej jest usunąć go z twarzy - czasami zostają mi drobinki korundu;
  • zostawia delikatną powłoczkę na cerze; nie jest ona ani klejąca ani denerwująca;
  • jest bardzo wydajny.




Ostatecznie to świetny produkt, polecam go osobom, które mają problem z suchymi skórkami czy niedoskonałościami. To zawodnik wagi ciężkiej o bardzo przyjemnym aromacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)