piątek, 2 września 2016

366. Przeżyć za 50 - projekt 2.0. cz.3




Ten miesiąc był wyjątkowy, pierwszą część miesiąca przeleżałam na kanapie, drugą w szpitalu. Nie było ani chęci ani możliwości na zakupy.



Zapasy na dzień 1.08



Czego potrzebowałam na już - 16,44 pln

  • maski do włosów - Herbal  8,45
  • płynu micelarnego - Ewa -  7,99

Co okazało się niezbędne - 17,20 pln
  • płyn do higieny intymnej - Vianek - 17,20


Zakupy w tym miesiącu  - 14,99 pln
  • masło do ciała - Efektima - 14,99


 W tym miesiącu wydałam 48,63 pln. Kwota lekko poniżej maximum - nie jest źle :)


Zapasy na dzień 1.09





Powiało nudą?

I tak i nie. Nie da się ukryć, że i mało kupiłam i mało mi zostało. Patrząc na to czego używam, widzę jak wiele moich kosmetyków powoli dobija już dna  i jestem przekonana, że we wrześniu w 50 zł to na pewno się nie zmieszczę.

Jestem ciekawa jestem jak to będzie wyglądało w przyszłym miesiącu....



A Wam jak poszło? Poszalałyście czy sukcesywnie zużywałyście swoje zapasy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)