poniedziałek, 12 września 2016

370. Lniane włosy - odżywka z Herbal Care

Marki Herbal Care byłam ciekawa od jakiegoś czasu, gdy tylko moja maska dokonała żywota postawiłam na nowość od Elfa Pharm.



HERBAL CARE
Odżywka do włosów suchych i łamliwych



Informacje podstawowe:

Pojemność: 200 ml
Zapach: delikatny, przyjemny dla nosa
Konsystencja: kremowa


Info od producenta:


Skład:




Moja ocena:
  • odżywka ma bardzo przyjemną kremową konsystencję, dobrze rozprowadza się na włosach;
  • nie spływa z nich, nie znika;
  • nakładałam ją zarówno na końcówki jak i na całe włosy - nie zauważyłam by je obciążał czy przyspieszał przetłuszczenie się skalpu;
  • zapach jest lekko wyczuwalny ale nie jest ani przytłaczający czy denerwujący;
  • produkt bardzo przyjemnie zabezpiecza końcówki, widać że wyglądają one dużo lepiej i "zdrowiej";
  • ułatwia rozczesywanie włosów;
  • nie zauważyłam by zwiększał objętość włosów (obietnica producenta) ale zdecydowanie włosy są bardziej błyszczące i milsze w dotyku;
  • jest diabelnie wydajny; te opakowanie wystarczy mi na bardzo długo.



To porządny produkt. Ja ze swoimi średnio zniszczonymi włosami jestem zadowolona. Czy osoba z bardzo suchymi i łamliwymi włosami zgodziłaby się ze mną. Nie wiem, być może byłby zbyt delikatny. Z drugiej zaś strony to odżywka nie maska, a przy bardzo zniszczonych włosach pomogą nożyczki a nie odżywka.

Produkt kosztuje w granicach 8 pln i uważam że to świetna cena - byłabym skłonna zapłacić kilka złoty więcej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)