poniedziałek, 4 kwietnia 2016

308. Żarty się skończyły – peeling do twarzy z Nacomi

Firma Nacomi interesowała mnie już od dłuższego czasu. W związku z tym, że balsamów  i innych tego rodzaju mazideł na razie nie potrzebuję kupiłam trzy produkty, których właśnie mi zabrakło. Do mojego koszyka trafiły dwa peelingi do ciała i jeden do twarzy.

Na pierwszy ogień dziś idzie:
NACOMI


Peeling do twarzy

Cera mieszana i tłusta


Informacje podstawowe:
 
Pojemność: 75 ml
Zapach: lekko wyczuwalny, przyjemny
Kolor i konsystencja: zielona pasta
Inne produkty z tej serii: nawilżający (z olejkiem z migdałów, winogron, ekstraktem z Inca Inchi i kakaowca) ; przeciwzmarszczkowy ( z olejkiem arganowym, marula, macadamia i słodkich migdałów, witaminą E, ekstraktem z mango); wygładzający (z olejkiem awokado, dzikiej róży, słodkich migdałów, ekstraktem z borówki, witaminą E)

Informacje od producenta:


Peeling powinno wmasowywać się w skórę twarzy przez 5 minut.

Skład:




Moja ocena:

  • produkt w kontakcie z wodą zamienia się w delikatną piankę, którą bardzo łatwo można rozprowadzić na twarzy;
  • to mocny produkt, zdecydowanie dla miłośniczek dokładniejszego złuszczania;
  • na szczęście nie jest zbyt mocny, aplikując nie mamy wrażenia używania papieru ściernego;
  • moc peelingu można kontrolować nie tylko poprzez ilość nałożonego produktu ale również dodając większą / mniejszą ilość wody;
  • na skórze po zabiegu daje się wyczuć delikatną oleistą powłoczkę;
  • powłoczka jest bardzo delikatna i przyjemna. Nie jestem zwolenniczką takich rzeczy ale tu nie przeszkadza mi to w najmniejszym stopniu;
  • skóra jest genialnie miła i gładka w dotyku;
  • po kilkukrotnym użyciu widać jak skutecznie oczyszcza z zanieczyszczeń;
  • nie wysusza, nie podrażnia, nie uczula;
  • jest bardzo wydajny.



Bardzo cieszę się, że zdecydowałam się kupić ten peeling. Jest niezwykle skuteczny i miły w użytkowaniu.
Polecam go osobom, które lubią od czasu do czasu porządnie oczyścić swoją skórę, nie obawiając się jednocześnie wysuszenia czy podrażnienia cery.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)