poniedziałek, 22 lutego 2016

293. Różności z Internetu






Co prawda pomysłów na posty kosmetyczne mam mnóstwo ale dziś nie będę Was nimi zamęczać. Dziś przyszła pora na różne różności znalezione w odmętach Internetu.


1. Gdyby wzrok mógł zabijać...


http://i.imgur.com/jvGYufU.jpg


2. Nie wiem jak Wy, ale byłam wychowana na serialu "Było sobie życie". Uwielbiałam go. Oglądałam maniakalnie. Zawsze ciekawiło mnie jak to naprawdę wygląda, jak wyglądają krwinki, tłuszcz, impulsy.

Tu widziecie Białą krwinkę goniącą bakterie




3. Kierowcy daltoniści


4. Coś dla umysłu - trochę matematyki 


5.  Antyporadnik początkującego biegacza - krótki tekst wart przeczytania :)


6. Wzrok faceta obok - bezcenny :)




7. Ta dziewczyna powala swoimi umiejętnościami. Poniżej kilka przykładów

Makijaż, który zwali Was z nóg! Niesamowity make-up [galeria] - Galeria. Zdjęcie nr.32 - Stopklatka


Makijaż, który zwali Was z nóg! Niesamowity make-up [galeria] - Galeria. Zdjęcie nr.35 - Stopklatka



8. Na pewno już widziałyście ale najwyżej zobaczycie jeszcze raz - o ile pamiętam to Holandia, kobieta z dzieckiem uwięzieni są w tonącym samochodzie.




9. Ewolucja Darwina w kilku śmiesznych, ciekawych i słodko-gorzkich odsłonach.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)