środa, 3 lutego 2016

285. Mój pierwszy świadomy raz - serum vegetal z Yves Rocher

Do kosmetyków z YR zawsze miałam dość osobliwe podejście. Czytałam recenzje na innych blogach, ciekawiły mnie ale nigdy na tyle by pójść i specjalnie coś u nich kupić. Pierwszy raz zawitałam w YR kiedy szukałam granatowego lakieru do paznokci. Nie znalazłszy nigdzie sensownego koloru koleżanka zaciągnęła mnie właśnie do nich. Gdy stałam już przy kasie przypomniałam sobie toniku, który zachwalała Kosmetykoholiczka. Cena była na tyle atrakcyjna, że dałam się skusić.


YVES ROCHER

Tonik dodający blasku
serum vegetal



Informacje podstawowe:

Pojemność: 200 ml
Kolor i zapach: przezroczysty płyn o lekko kwiatowym zapachu
Konsystencja: niby woda ale nalany na wacik długo wsiąka, przypomina tonik z Sylveco
Obietnice producenta:
  • wygładza zmarszczki
  • tonizuje, skóra odzyskuje blask;
  • zawiera przypołudnik południowy;
  • zawiera 94% naturalnych składników;
Skład:




Moja ocena:

  • przyznam, że po pierwszych kilku razach nie byłam oczarowana tym produktem, ot tonik jakich wiele;
  • z czasem jednak zauważyłam, że moja skóra dobrze na niego reaguje, jest delikatniejsza, miękka w dotyku;
  • tonik genialnie rozprawiał się z uczuciem ściągnięcia czy podrażnienia;
  • konsystencją bardzo przypomina tonik z Sylveco i najlepiej aplikować go wylewając na wewn. stronę dłoni;
  • nie zauważyłam zmian w wyglądzie swoich zmarszczek ale nie oczekiwałam tego, to w końcu produkt drogeryjny;
  • producent obiecuje odzyskanie blasku - hmm mam problem z tym punktem, używam kilku innych produktów o tym samym działaniu i szczerze powiem, że jakaś różnica jest ale nie jestem w stanie przypisać zasługi akurat temu kosmetykowi;
  • jest wydajny;
  • nie uczula, nie podrażnia;
  • jedynym ALE za to konkretnym jest jego korek - to istne dzieło szatana - jest twarde, trudne do otwarcia, wielokrotnie mój lakier dawał za wygraną i pryskał na różne strony świata.




Jestem pod pozytywnym wrażeniem tego produktu. Jest przyjemny w użytkowaniu, moja cera polubiła się z nim. Jest wydajny. Naprawdę, jeśli chodzi o działanie, nie ma się do czego przyczepić.

Szczerze go polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)