piątek, 5 lutego 2016

286. Z pewną dozą nieśmiałości - żel do twarzy z L'oreal ideal soft

Kiedy na jednym z blogów przeczytałam, że żel, który właśnie kupiłam wysusza cerę i generalnie jest słaby, witki mi opadły. Pomyślałam: pięknie, właśnie zostałam posiadaczką idiotycznego badziewia, które będę zużywać przez milion lat.
To, czy zamienię się w wiedźmę i rzucę klątwę na producenta czy nie, dowiecie się z dzisiejszego posta. Zapraszam.


L'OREAL

Ideal soft
Żel - krem oczyszczający do twarzy


Informacje podstawowe:

Pojemność: 200 ml
Data przydatności: 6 m-cy od otwarcia
Kolor i konsystencja:  biały, lekko rozwarstwiający się krem
Zapach: ledwo wyczuwalny, nie nachalny ale nie do końca "naturalny"
Info od producenta:


Skierowany do: cery suchej i wrażliwej
Skład:



Moja opinia:

  • nie przepadam za kremami do mycia twarzy, są podobne do mleczek, mam wrażenie że maziają się, ślizgają po mojej twarzy. W tym przypadku produkt w kontakcie ze skórą i wodą zamienia się w bardzo delikatną emulsję, która o dziwo bardzo ładnie czyści twarz;
  • jest wydajny, mała ilość nie tylko usunie zanieczyszczenia  i odświeży cerę;
  • zapach nie do końca można powiedzieć, że jest naturalny ale jest na tyle delikatny, że nie odrzuca, nie zniechęca do używania;
  • przy porannym używaniu nie zauważyłam, by wysuszał czy podrażniał moją twarz;
  • mimo lekkiej konsystencji dobrze zmywa makijaż. Potrafi jednak lekko przesuszyć cerę. Nie na tyle by odczuwać dyskomfort ale ja mam cerę mieszaną, osoby z cerą suchą mogą mieć całkowicie inne odczucia w tej kwestii.



Jak widzicie wiedźmy nie będzie, klątw na producenta również. Jestem mile zaskoczona jego działaniem i wydajnością.  To całkiem niezły produkt, myje, odświeża, zmywa makijaż. Gdyby jeszcze nie ściągał skóry przy demakijażu mogłabym go z ręku na sercu polecić każdej osobie.
Sądzę, że prawdziwe suchelce i wrażliwce powinni poszukać próbek, opakowań podróżnych, z dużą prawdopodobieństwem może okazać się, że pokochają ten kosmetyk do porannej pielęgnacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)