piątek, 19 lutego 2016

292. Włochaty Yeti - Masło do ciała z Go Cranberry

Dlaczego włochaty Yeti? Ano (nie)stety będziecie musiały przeczytać (znudzeni mogą przescrollować :P ) dzisiejszego posta. Zapraszam.


GO CRANBERRY

Naturalna pielęgnacja
bogate masło do ciała



Informacje podstawowe:

Pojemność: 200 ml
Konsystencja: rozpuszczona nutella
Zapach: przyjemny, lekko słodki / żurawinowy
Kolor: lekko żółty (na zdjęciach kolor jest ciemniejszy niż w rzeczywistości)
Info od producenta:








Skład:




Moja ocena:

  • pierwszym, dużym zaskoczeniem po otworzeniu produktu była jego konsystencja - dla mnie to klasyczna lekko rozpuszczona nutella - nie przeszkadza to absolutnie ale spotykam się pierwszy raz z taką konsystencją;
  •  masło dobrze się rozprowadza, nie zostawia smug;
  • bardzo długo się wchłania, kiedy za pierwszym razem nałożyłam go więcej, dopiero po 40 minutach na mojej skórze nie było czuć masła;
  • przy mniejszej ilości (ale optymalnej do nawilżenia) wychodzi to nawet 30 minut;
  • koszmarnie się klei; kiedy czekałam na wchłonięcie odkurzałam, bawiłam się z kotami itp. itd. po skończonej zabawie jak boga kocham moje ciało, a w szczególności nogi wyglądały jakbym zamieniła się w Yeti - były włochate go granic absurdu, a zdjęcie sierści bez wkurzenia się na maksa było mega trudne;
  • bardzo dobrze i długotrwale nawilża skórę, tu nie mogę się do niego przyczepić;
  • na mojej skórze pozostawia lekki ledwo wyczuwalny film;
  • jest wydajny;
  • wg producenta ma łagodzić podrażnienia, lub być dobrym kompresem na suche placki  - hmm no nie raczej nie, może przy dłuższym stosowaniu (stosuje go od przeszło tygodnia), ja na razie niczego takiego nie zaobserwowałam.





 Mimo że działa jak klej i wszystko przyczepia się do mnie jak szalone to polubiłam te masło. Nie jest to idealny produkt na szybkie wyjście ale działanie ma rewelacyjnie. Skóra jest miła i delikatna w dotyku. Przyjemnie pachnie (zdecydowanie nie tak odurzająco jak próbki kremów, o których pisałam czy też słodko jak micel) i jest wydajny jak diabli.
Z zestawu został mi jeszcze peeling jestem ciekawa co on mi zafunduje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)