piątek, 19 sierpnia 2016

362. Ideał w plastikowym opakowaniu? - Efektima

Na palcach jednej ręki mogę przytoczyć produkty, które od pierwszego użycia zauroczyły mnie w 100%. Dlaczego dzisiejszy produkt aż tak na mnie zadziałał dowiecie się z poniższego tekstu.


EFEKTIMA

MASŁO DO CIAŁA



Informacje podstawowe:

Pojemność: 250 ml
Zapach: bardzo delikatny, nienarzucający się
Konsystencja: to nie jest typowe gęste masło ale też nie balsam



Info od producenta:



Skład:



Moja opinia:

  • masło ma fenomenalną konsystencję - jest mniej zbite / tłuste przez co bardzo dobrze rozprowadza się na ciele;
  • produkt ma przyjemny, delikatny zapach co jest idealne dla osób bardzo wybrednych lub wrażliwców;
  • w produkcie widoczne są malutkie kapsułki olejku, które podczas wsmarowywania pękają i tworzą całość z resztą produktu;
  • masło bardzo dobrze nawilża ciało, nawet moje suche plamki na ciele są po nim nawilżone, zneutralizowane;
  • bardzo szybko się wchłania;
  • skóra po aplikacji jest jakby "mokra", zabezpieczona;
  • nie klei się;
  • jest zaskakująco wydajny.
 

Dla mnie jest to jeden z najlepszych jak nie najlepszy kosmetyk z tej kategorii.  Rzadko wracam do tych samych produktów (za bardzo lubię testować) ale w tym przypadku wiem, że kupię inne wersje maseł.
Efektimę polecam każdemu kto potrzebuje dobrego nawilżenia a nie przepada za tłustymi, ciężkimi produktami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)