środa, 20 kwietnia 2016

315. Różności z Internetu

Dziś nie będzie recenzji, jestem w środku testowania kilku ciekawych produktów i nie chcę pisać ich zbyt szybko, tylko po to, by mieć coś na bloga.

Zapraszam Was do obejrzenia, przeczytania co znalazłam w odmętach Interenetu.





1.Wiedziałam, że zwierzęta też mogą być uczulone na jedzenie ale takiej reakcji w życiu nie widziałam.




2. Pamiętacie jak w 2012 roku rozbił się statek Concordia - zastanawialiście się jak wygląda teraz  - ano tak:









A tak wyglądała w czasach swojej świetności:




3. Uwielbiam chomiki :D

4. Nakładanie butów to bardzo skomplikowana sprawa... trochę jakbym oglądała kolegów po kilku piwach :D

5. A to taka ogólna moja refleksja




6. Króciutki film, wart zobaczenia (źródło)



7. " Jestem nauczycielką i bardzo się tego wstydzę"

8. Królik kanibal 

9. Japończycy to dziwni ludzie, ta reklama kawy totalnie mnie rozwala.

10. I na koniec - najpiękniejsze drzewka bonsai - lista

Czyż nie są niesamowite






Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)