poniedziałek, 18 kwietnia 2016

314. Polacy bez skrępowania

Ostatnio pomyślałam, że brakuje mi takiego posta, takiej serii na moim blogu. Lubię czytać o naszych rodakach, nie tylko jako o medalistach sportowych (choć również) ale przede wszystkim o tych, którzy swoim talentem i determinacją wybili się w naszej globalnej wiosce. 

Dzisiaj tylko kilku, sądzę że ich znacie, że nie będą oni żadnym zaskoczeniem. Jest to jednak celowe, też im się należy.

Zapraszam.




1. Tomasz Bagiński (wikipedia)

Sądzę, że każdemu choć raz obiło się o uszy to nazwisko - m.in. otrzymał Oskara za krótkometrażowy film - Katedra



Był również współodpowiedzialny za genialną grę Wiedźmin.



A niedawno wziął na swój warsztat legendy polskie - które moim skromnym zdaniem są genialne


Smok



Twardowsky




2. Wiedźmin - CD Action

Już wiadomo, że T. Bagiński ale nie można też pominąć fakt, że ta świetna gra została stworzona przez CD Action.
Nie znalazłam najnowszych danych ale w połowie zeszłego roku sprzedano ponad 6 mln pakietów gry na całym świecie.

Na uznanie zasługuje również  muzyka. Jest piękna, przejmująca, romantyczna.




3. Jimek - czyli Radzimir Dębski

W 2012 roku Beyonce zorganizowała konkurs na remiks swoich utworów. Zwycięzcą okazał się Jimek.


Beyonce - End of Time

Beyonce - ogłoszenie wyników



A to moja perełka, za którą uwielbiam Jimka - za każdym razem kiedy to słyszę mam dreszcze




Mam nadzieję, że Wam się podobało.
Na liście mam już kolejnych utalentowanych ludzi ale oni "poczekają" na następną odsłonę.
Jeśli macie swoje propozycje dajcie znać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)