poniedziałek, 15 grudnia 2014

101. Moje LBA po raz drugi

 


Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu zostałam nominowana do LBA po raz drugi.
Nominowała mnie Scarlet23 z blogu Mineralny świat Kasi.





1. Na drugie imię masz........... 
Ha – nie mam drugiego imienia – u nas w rodzinie chyba nikt nie ma drugiego imienia.


2. Najfajniejszy dzień w roku to..........
Każdy, w którym mam chwilę dla siebie. 


3. Zapach Wigilii to zapach ....
Mandarynek i pomarańczy. Jako małe dziecko zawsze czekałam na święta, wtedy dostawaliśmy paczki ze słodyczami z pracy rodziców i tam właśnie były pomarańcze / mandarynki.

 

4. Gdzie spędzisz Sylwestra?
To taki mały paradoks – od kilku ładnych lat nie planujemy żadnych wyjść ale zawsze okazuje się, że gdzieś go spędzamy. Teraz też nic nie planujemy, zobaczymy co z tego będzie.


5. Ulubione imię męskie to ?
Tymoteusz, Roch, Maciej

6. Złoto czy srebro?
No i tu mam mały zonk. Klasycznego złota nie lubię  bo widzę je tak:

 

Jako dziecko mieszkałam koło bazaru, Rosjanek było tam pełno, większość z nich miało złote zęby i niestety złoto kojarzy mi się mało przyjemnie. 
ALE nie mam już tego w przypadku białego złota, lubię również srebro - w każdej ilości i w każdej konfiguracji.

7. Ulubiony kolor cienia do powiek
Brązy – jasne, ciemne ale na pewno brązy.


8. Ulubiony sklep on-line
Ostatnio w ogóle nie kupuje on-line więc nie posiadam jakiegoś faworyta ale lubię systembroda -
 sklep z kawą, herbatą, ekspresami itp itd.

9. Czytasz horoskopy ?
Nie. Kiedyś czytałam dla śmiechu (w szczególności w jakiejś starej gazecie) teraz kompletnie mnie to nie interesuje.

10. Ulubiona pora roku
Wiosna, zdecydowanie. Uwielbiam zapach budzącej się natury, uwielbiam te światło.

 


11. Ulubiona postać z bajki 
Kaczka Katastrofa z Pana Kuleczki – teraz
 
Kiedyś – wszyscy, którzy występowali w Panie Kleksie.

                                                              

 Moje pytania:

1. Co robisz w swojej wolnej chwili?
2. Co lubisz w ludziach a co Cię w nich zniechęca?
3. Czy zdarzyło Ci się zagadać do nieznajomej osoby na ulicy  / w kawiarni? Jeśli tak, to powiedz jak do tego doszło?
4. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie swojego makijażu?
5. Czy masz ulubiony kosmetyk z makijażu i pielęgnacji?
6. Co Cię kręci?
7. Co wzięłabyś na bezludną wyspę?
8. Książka / koncert czy kino?
9. Ulubiona pora dnia?
10. Ulubiony vlog / blog.

Nominuję - wszystkich, którzy chcieliby wziąć w tym udział

P.S. tylko podajcie linki - chętnie sobie poczytam :-)

2 komentarze:

  1. Oj tak, zapach Wigilii to zdecydowanie mandarynki i pomarańcze :D Dopiero potem są pierniki i choinki... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) U mnie na drugim miejscu jest "smak" pogryzionych przeze mnie bombek - jak byłam mała chciałam zjeść bombki z choinki - do tej pory mi to wypominają.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)