poniedziałek, 1 grudnia 2014

94. Kilka słów o listopadowej statystyce


Kolejny miesiąc, kolejne podsumowanie statystyki.

W listopadzie zajrzało tu 2 478 osób - to ogromny wzrost - dokładnie o 1 287. Mniemam, że duży wpływ miał na to post u Kosmetykoholiczki, którą serdecznie pozdrawiam i dziękuję.

Najpopularniejszymi postami były:




Fascynuje mnie fakt, że ten stary post o kremie CC jest miesiąc w miesiąc tak popularny. Zawsze jest w 10 najpopularniejszych postów - fajnie :-)

Mam również małą ciekawostkę jeśli chodzi o odbiorców


Wychodzi na to, że mam więcej czytelników w Niemczech niż w Polsce - jestem pod wrażeniem :-)


P.S. Zapomniałam jeszcze o bardzo ważnej rzeczy - przybyło mi 10 obserwatorów - WOW!


6 komentarzy:

  1. Gratuluje, ja trafiłam do Ciebie od Kosmetykoholiczki właśnie ;)
    Mnie ostatnio statystyki zaskoczyły gdyż rekordowa liczbę wejść miał post o misiach tvn;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Misie są niesamowicie popularne. Moja koleżanka zawsze na nie poluje.

      Usuń
  2. Gratuluję nowych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tygodniowo też wychodzi więcej odbiorców w Niemczech niż w Polsce, jednak miesięcznie Polska wygrywa ;)

    Gratulacje i życzę jeszcze lepszych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia - oby oby, konkurencja jest spora, dobrych blogów również. Małe rzeczy ale cieszą.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)