czwartek, 22 grudnia 2016

398. I otworzą się bramy piekieł - część 3 i ostatnia :)

Dziś ostatnia odsłona dobroci z kalendarza adwentowego Douglasa (część 1 i 2).

Zaczynamy :)

DOUGLAS

Szampon do włosów suchych

 Zapach był tak genialny, że chciało się zjeść ten szampon. Zapach mango (a raczej jak dla mnie soku egzotycznego z Hortexu) zostawał na włosach przez kilka godzin. Sam produkt przyjemny i bardzo wydajny. Niestety mam włosy przetłuszczające się więc nie jest to coś czego bym szukała.

Cena w Douglasie: 35 pln za 250 ml (link)


 STARSKIN

 Celulozowa maska pod oczy

 Bardzo przyjemny gadżet. Maseczka jest dobrze nawilżona (nie glutowato obślizgła), dobrze się trzyma i przede wszystkim zmniejszyła moje worki pod oczami na dobre kilka godzin.

Cena w Douglasie: 44,90 pln za 24 ml (link)



DOUGLAS

Konturówka do ust

 Niezbyt miękka ale i nie twarda konturówka o przyjemnym, neutralnym kolorze. Przyjemnie się ją nakłada i nosi. Ja nakładałam ją na całe usta, trzyma się kilka godzin, ładnie się "zjada".

Cena w Douglasie: 25 pln (link)


DOUGLAS

Nawilżająca maska do twarzy

Użyta na razie dwukrotnie i szału nie ma. Konsystencją i działaniem przypomina zwykły krem na noc. Nie zauważyłam jakiegoś specjalnego nawilżenia czy efektu WOW. Ma delikatny zapach, jest wydajna.

Cena w Douglasie: 8,50 pln za 10 ml (link)


 DOUGLAS

Maska do włosów

 Świetny produkt. Maska jest gęsta, treściwa i bardzo wydajna. Przepięknie zmiękcza i ułatwia rozczesywanie. No i ten zapach, cudny. Świetny produkt, który chętnie bym ponownie przygarnęła.


Cena w Douglasie: 8,50 za 25 ml (link)



ANNY

6w1 preparat do paznokci

Jak na razie nic specjalnego. Nie daje jakiegoś specjalnego błysku, nie zauważyłam by wydłużał trwałość lakieru. Użyty solo wytarł mi się z większości paznokci już pierwszego dnia.

Cena w Douglasie: 55 pln (link)



ANNAYAKE

Krem pod oczy

 Na razie nie jestem w stanie powiedzieć niczego o jego możliwościach przeciwzmarszczkowych. Bardzo dobrze nawilża okolice pod oczami. Nie zostawia tłustej, świecącej warstwy. Dobrze dogaduje się z korektorem. Jest potwornie wydajny.

Cena ok. 60 pln



TONI GARD

Seaside perfumy

Sądzę, że w perfumerii nie sięgnęłabym po niego w pierwszej kolejności. Wspaniały, wielowymiarowy zapach. Na mojej skórze wyczuwalny przez cały dzień.Z przyjemnością go zużyje.

Cena w Douglasie: 145 pln za 30 ml (link)

 
PODSUMOWANIE



PRODUKTY, KTÓRE MNIE ZACHWYCIŁY 




PRODUKTY, Z KTÓRYCH JESTEM ZADOWOLONA






PRODUKTY, KTÓRE MI SIĘ NIE SPODOBAŁY, ZAWIODŁY



Obiektywnie produkty (bez 3 produktów z firmy Venus i żelu pod prysznic) są warte ok. 1700 pln, subiektywnie nigdy nie wydałabym na niektóre z nich kasy jaką sobie życzy Douglas. 
Ostatecznie cieszę się, że miałam taki kaledarz i że poznałam mnóstwo nowych marek, produktów.  Sądzę, że w przyszłym roku rozejrzę się za innymi kalendarzami z tej kategorii.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)