poniedziałek, 5 grudnia 2016

393. Mikołajki z Kolorowym Światem Terii

 



Psim swędem udało mi się wziąć udział w Mikołajkach organizowanych przez Terii. Bardzo lubię tego rodzaju akcje. Cieszę się jak diabetyk na słodycze, kiedy mogę skompletować dla kogoś małą paczuszkę. W tym roku miałam przyjemność być w parze ze wspaniałą Kamilą z bloga Kosmetycznie i kobieco.

Po wymianie ankiet  i długim oczekiwaniu w piątek zabiegany kurier wręczył mi szare zawiniątko. Pod papierem znalazłam przepięknie zapakowaną niebieską paczuszkę.



A w niej same wspaniałości:



Przyznam,  że nie spotkałam się wcześniej z tą marką. Z tego co udało mi się przeczytać to nowa marka w Rossmannie.  Produkt trafiony w 10 i to podwójnie. Raz uwielbiam testować nowe micele, dwa mój dziś wyzionie już ducha a ja nie miałam zastępstwa.




Już od dawna chciałam spróbować tego właśnie żelu. Nie ukrywam, że mam spore oczekiwania.



Kilkakrotnie zastanawiałam się nad tym peelingiem. Na chceniu się jednak zawsze kończyło. Bardzo się cieszę, że nareszcie do mnie zawitał. Szkoda tylko, że będzie musiał trochę poleżeć i poczekać, aż skończę to co mam.



Tu znajduje się odlewka maski do włosów z O'Herbal. Kolejny kosmetyk, który był na mojej liście do przetestowania. 



Na koniec rodzynka. Peeling enzymatyczny od Demo pharma+. Firma mi znana, sam produkt już nie, bardzo fajny akcent.



Karolina obawiała się czy trafi w moje gusta. No muszę powiedzieć, że zrobiła to idealnie. Każdy z tych produktów jest ciekawy i z przyjemnością będę ich używać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)