piątek, 16 stycznia 2015

114. Urodzinowe zakupy - polska część 2

Pierwszą część moich zakupów pokazałam Wam już wczoraj (post). Masło (muszkatołowe) poszło w ruch i dziś pomaziałam się po raz pierwszy.

Wczoraj wieczorem przyszła druga paczka z moimi prezentami - pędzlami z Glambrush.

Jeśli jesteście ich ciekawe to zapraszam :-)


Pędzle do twarzy - T5 i T16



Obydwa pędzle są niesamowicie mięciutkie i przyjemne.

T5 - charakteryzuje się włosiem o dwóch długościach, możemy nim aplikować: róż, puder, korektor, rozświetlacz - ja kupiłam go z myślą o aplikacji różu i rozświetlacza.

T16 - na ten pędzel czaiłam się długo. Do tej pory podkład nakładałam Hakuro H50s, bardzo go lubię zauważyłam jednak, że trzymam pędzel pod kątem, robię to podświadomie bo jest mi tak wygodniej. Pomyślałam że T16 może okazać się produktem idealnym - ścięty pod kątem, dość zbity.
Jest po prostu przeuroczy (tak wiem, bardzo istotna cecha :-P)


Hakuro H50s vs Glambrush T16

Pod względem średnicy oba pędzle wydają się bardzo podobne jak nie takie same. Włosie w GB jest bardziej miękkie i chyba mniej zbite niż w H50s.



Pędzle do oczu - O4, O11, O10



O4 - pędzel do nakładania i rozcierania cieni. Jest dość zbity i sztywny. Czuć go na powiece ale nie w ten nieprzyjemny drapiący sposób.

O11 - pędzel do eyelinera. Jest mały, sztywny - bardzo mi się podoba. Jestem ciekawa jak będzie się sprawował.

O10 - pędzel do rozcierania cieni lub nakładania korektora. Ja kupiłam go z myślą o rozcieraniu. Jest mniejszy niż O4, równie zbity i sztywny.

Żadnego z tych pędzli jeszcze nie używałam więc na razie niczego więcej nie powiem.


Oprócz tych pędzli mam jeszcze 4 inne z Glambrush - czy byłybyście zainteresowane osobną recenzją?


12 komentarzy:

  1. Fajne pedzelki:) szczegolnie ciekawi mnie ten ktory ma ci sluzyc do podkladu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nim napewno napiszę osobny post bo jest dość oryginalny (znalazłam podobny w Sigmie) - zobaczymy jak się spisze.

      Usuń
  2. zazdroszczęę :) daj znać jak się spisują

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się :) choć marzę aby zakupić sobie pędzle hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro jest bardzo dobre. Mam dwa do twarzy i dwa do oczu i każdy z nich dobrze sobie radzi. Cenowo też są dostępne.
      Zawsze mnie ciekawiły pędzle więc i Ciebie zapytam - jakich pędzli używasz?

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych pędzlach. Naprawdę ładnie wyglądają. Potrzebuję czegoś do podkładu, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stworzyła je Youtuberka - digitalgirlworld13 - ma swój kanał i udziela się w kanale urodowym avonu.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)