piątek, 6 maja 2016

321. Aksamitne słońce zamknięte w butelce - żel od Dr. Organic

Bardzo rzadko piszę posty o żelach pod prysznic. Większość z nas, w tym i ja, traktuje je jak dodatek do kąpieli, mają ładnie pachnieć i być w miarę wydajne.

Ja piszę o nich tylko w dwóch przypadkach – albo jak mnie jakiś wkurzy zapachem (fresh juice) albo działaniem (LPM) lub zachwyci (fresh juice). Jak było tym razem dowiecie się poniżej.


DR ORGANIC
Żel pod prysznic z witaminą E


Informacje podstawowe:

Pojemność:  250 ml
Zapach: kwiatowo-owocowy, bardzo delikatny
Konsystencja: gęsta
Obietnice  producenta:





Skład:


Moja opinia:

  • żel jest bardzo gęsty przez co wydajny, mała ilość tworzy przyjemną pianę otulającą ciało podczas mycia;
  • skóra po jest oczyszczona i delikatna; 
  • coraz częściej po umyciu nie stosuję już balsamu i zauważyłam, że żel oferuje bardzo przyjemny poziom nawilżenia przez cały dzień.
 


Cena jest dość wysoka (ok. 20 pln) ale moim zdaniem jest to jeden z niewielu produktów do mycia, które są warte każdej złotówki. Bardzo przyjemnie nawilża skórę, powodując że osoby z suchą skórą (jak ja) nie odczuwają ściągnięcia, przesuszenia czy pieczenia nawet jeśli zapomnę o nabalsamowaniu ciała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)