poniedziałek, 21 listopada 2016

390. Cukrowo-solna bomba od Evree

EVREE
Cukrowo-solny peeling do ciała z olejkiem makadamia



Informacje podstawowe:

Pojemność: 350 g
Zapach: przyjemny, podobny do reszty produktów z tej serii
Konsystencja: dość zbita, oleista
Info od producenta:
  • poprawia wygląd blizn i rozstępów
  • usuwa martwy naskórek
  • pobudza mikrocyrkulację

Skład:


Moja ocena:

  • produkt ma dość zbitą ale miękką konsystencję;
  • dobrze aplikuje się na skórę;
  • nie jest to produkt bardzo mocno zdzierający ale dobrze usuwa martwy naskórek;
  • można zwiększyć jego działanie aplikując na suchą skórę ale wtedy dość trudno się go rozprowadza;
  • już kilkakrotnie miałam przyjemność używania peelingu solnego i wiem czego się spodziewać, jednak w tym przypadku niemile się zdziwiłam, za każdym razem kiedy go używam, na moich udach pękają naczynka a skóra jest mocno czerwona i podrażniona przez dłuższą chwilę;
  • nie zauważyłam żadnej zmian w widoczności / wyglądzie rozstępów (a mam jeden i to niezbyt duży;
  • po zabiegu  na skórze można wyczuć oleistą powłoczkę, którą można zmyć jedynie żelem pod prysznic;
  • powłoczka całkiem nieźle zastępuje balsam / masło do ciała;
  • jest całkiem wydajny.


To nie jest zły produkt, robi co ma robić ale to nie jest produkt, którego lubię używać. Podrażnienia i pajączki na udach jest czymś co lubię czy akceptuję. Nie wrócę i jakoś nieszczególnie polecam osobom z wrażliwą skórą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)