piątek, 21 sierpnia 2015

208. Pudrem w twarz

W Naturze pojawiam się rzadko, głównie dlatego, że jest za daleko i nie po drodze. Ostatnimi czasy pojechałam tam, by kupić puder transparenty z Essence, niestety półka z nim była niemalże pusta. Został tylko jeden biedny, przedrapany egzemplarz. Pracownica poleciła mi, jej zdaniem, godnego zamiennika z My Secret..... O tym jak mi się sprawdził i dlaczego kupiłam również puder z Sensique dowiecie się z poniższego postu.




Moja ocena

My secret - transparentny prasowany puder
  • puder jest dobrze zmielony, mógłby być jednak lepiej sprasowany - przy nakładaniu spora ilość produktu osadza się na wieczku a przy otrzepaniu pędzla wszędzie jest biało;
  • puder całkiem nieźle matuje, jednak w porównaniu w produktem z Essence robi to wyraźnie krócej - jest to szczególnie widoczne przy bardzo ciepłej pogodzie;
  • jego największym minusem jest jednak jego zapach - on śmierdzi taką stereotypową starszą panią, pudrowością, taniością wręcz;
  • przy ponownych aplikacjach potrafi się nieładnie nadbudować, zabielić, skawalić w niektórych miejscach na twarzy.
 
Sensique - matujący puder prasowany
  • ten puder również jest dobrze zmielony, odnoszę jednak wrażenie, że lepiej sprasowany;
  • Sensique matuje dobrze ale trochę krócej niż inne pudry, różnica jest jednak dużo mniejsza niż u poprzednika;
  • puder nie ma kompletnie żadnego zapachu (co niesamowicie mnie cieszy);
  • nawet przy kilku aplikacjach ładnie wtapia się w cerę, nie nadbudowuje, nie kawali.



Podsumowanie

Nie planowałam posiadania dwóch pudrów, niestety zapach pudru z My Secret jest czasami zbyt przytłaczający, gryzący. Często zdarza mi się utrwalać makijaż na wdechu, co w moim mniemaniu, jest lekko idiotyczne.
Nie chce go wyrzucać, działanie ma przyzwoite, jestem również ciekawa jak sprawdzi się w zimniejszych miesiącach. Nie mogę jednak polecić go z ręką na sercu, osoby rozważające jego zakup najpierw powinny go powąchać...... i wybrać puder z Essence (nie ma zapachu, nie pyli się tak no i na dłużej matuje).
Możecie natomiast spróbować pudru z Sensique, zarówno cena, wydajność jak i działanie jest przyzwoite więc czemu nie. Nie jest to może wybitny produkt ale źle również nie jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)