poniedziałek, 6 października 2014

73. Moje LBA

 

Emm mnie zaskoczyła i nominowała mnie do Liebster Blog Award za co bardzo dziękuję. Poniżej znajdziecie moje odpowiedzi.
1. Co chciałabyś zmienić w swoim blogu?
Chciałabym by był bardziej "mój" - unikalny, niepowtarzalny. Chciałabym również zamieszczać lepszej jakości zdjęcia, na razie nie mam możliwości dorwania się do innego aparatu ale jest już bliżej niż dalej.

2. Ile czasu codziennie spędzasz by rozwijać bloga? 
Nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałam ale raczej niedużo. Nie chce robić czegoś na "hurra" wolę najpierw wszystko przemyśleć, chce zrobić raz a dobrze.
 
3. Co dla Ciebie znaczy być blogerką?  
Po pierwsze nie uważam tego za jakąś misję, wiem że nie odkrywam Ameryki ani prawd absolutnych. Dla mnie blogowanie to możliwość wypowiedzenia się na tematy, które mnie interesują, mając nadzieję, że będzie miało to wartość dla czytelników.

4. Co wkurza Cię w blogosferze?  
Oczywiste oczywistości - czyli np. dużo wszystkiego na blogu, że nie wiadomo gdzie spojrzeć; animacje strzałki i akcje typu, że coś chodzi za moją strzałką. Generalnie jestem osobą, która mało się denerwuje - mogę się lekko zirytować ale nie zdenerwować. A jak się zirytuje to nie ponownie nie wchodzę na takiego bloga i problem z głowy.

5. Jak na Twoje blogowanie zapatrują się najbliższe Ci osoby? 
Po pierwsze niewiele osób z mojego otoczenia wie co robię, nie mówię o tym, bo najczęściej moje koleżanki, czy znajomi kompletnie nie czują blogowania i tej potrzeby dzielenia się informacjami o kosmetykach z osobami w wirtualnej rzeczywistości. Te, które wiedzą lubią tu zaglądać ale nie piszą - raczej wypowiadają się bezpośrednio na spotkaniu przy piwku.

6. Gdybyś miała nieograniczone środki na karcie jaki kosmetyk kupiłabyś jako pierwszy?
Czy chodzi o sytuację kiedy nie mam ani jednego kosmetyku?
Jeśli chodzi o pielęgnację to wybrałabym masło do ciała Perfecty (pomarańcza i wanilia) lub Balsam z Bielendy (ten niebieski +30) - mam ekstremalnie suchą skórę i nie przesadzę jeśli powiem, że cierpię jeśli się nie posmaruję;  
Jeśli chodzi o kolorówkę to chyba jednak korektor pod oczy - mam spore cienie pod oczami i zawsze mnie to trapiło, sprawiało, że gorzej się czułam wśród ludzi a ten mały kosmetyk potrafi zdziałać cuda. (tiiaaa trochę płycizną zaleciało ale trudno :-) )

7.Do jakiego kosmetyku  wracasz najczęściej?
P.S. Nie biorę pod uwagę takich podstawowych kosmetyków jak szampon czy pasta do zębów - to dla mnie podstawa podstaw. 
Pielęgnacja - balsam / masło - sprawa podstawowa dla mnie - nie wyobrażam sobie wyjazdu bez tego typu mazideł. 
Kolorówka - korektor i ostatnimi czasy lakier do paznokci - przez wiele lat nie cierpiałam lakierów, nie potrafiłam znieść tego uczucia czegoś na paznokciu teraz ta kwestia się zmieniła i uwielbiam mieć pomalowane paznokcie.

8. Jakiej firmy masz najwięcej pędzli, a o jakich marzysz? 
Najwięcej mam Hakuro. 
O jakich marzę? - ja raczej nie marzę o pędzlach, prędzej marzę o cieniach (które uwielbiam i zaczynam mieć zbyt wiele) ale jeśli coś to rozważam zakup pędzli z GlamBrush i Hakuro, Zoeva.
 
9. Jaka marka  jest tą, o której kosmetykach wciąż marzysz i dlaczego?
Marzę to raczej nieodpowiednie słowo - w moim przypadku to bardziej marka / kosmetyki, które chciałabym wypróbować.
  1. Chciałabym wypróbować cieni z Makeup Geek i Mac - chciałabym zobaczyć dlaczego są tak bardzo cenione, rozchwytywane; 
  2. maski Glamglow (na zagranicznych kanałach jest lekki szał i chętnie bym spróbowała) 
 Lista krótka bo ja raczej marzę o innych rzeczach niż kosmetyki - są ważne ale wolę marzyć o podróżach i własnym kąciku.
 
 
10. Gdy wchodzisz do dużej drogerii  kierujesz swoje pierwsze kroki najpierw w stronę ...?
Od jakiegoś czasu nie buszuję po drogeriach ale kiedyś pierwsze kroki kierowałam do szaf firm drogeryjnych i / lub szwendałam się wypatrując nowości. Mam jednak sporą słabość do lakierów do paznokci, lubię sobie popatrzeć, pogrzebać w buteleczkach.

 
11. Czym kierujesz się przy wyborze kosmetyków do pielęgnacji i makijażu? 
Od jakiegoś czasu uczę się  czytać składy i zaczynam przywiązywać do tego wagę ale baaardzo daleko mi do osób, które skreślają komsetyki przede wszystkim z powodu jakiegoś składnika. 

Ale jeśli chodzi o PIELĘGNACJĘ to:
  1. mazidła do ciała - muszą nawilżać i to najlepiej na długi czas. Mam bardzo suchą skórę i do tego w okresach przejściowych szybko się podrażnia, dlatego też balsam / masło itp. musi zapewnić mojej skórze dobre nawilżenie;
  2. Do twarzy - dobrze by było jeśli krem matuje i utrzymuje moją skórę w dobrej kondycji ogólnej;
  3. Pod oczy - szukam kosmetyku idealnego - chcę znaleźć krem, który dobrze nawilża, usuwa cienie i jeszcze zmniejsza opuchlizna. Trochę to marzenie ściętej głowy ale się nie poddaję.

MAKIJAŻ:
  1. Korektor - musi ukrywać cienie i wyglądać naturalnie;
  2. Cienie - muszą być trwałe i dobrze napigmentowane;
  3. Lakiery - muszą być dobrze kryjące, nie wymagam by były mega trwałe bo lubię zmieniać kolory ale nie cierpię jeśli muszę malować 2-3 razy by wyglądało to jakoś znośnie.

Uff koniec - mam nadzieję, że nie zanudziłam zbytnio


Nie wiem czy nie popełnię kompletnego faux pas ale nie chce pisać dokładnie kto powinien odpowiadać na pytania.
Kto chce i uważa że pytania są ciekawe niech odpowie i zostawi mi linka w komentarzach bym mogła sobie rzucić gałką. Będzie mi niezmiernie miło.


Pytania:

  1. Dlaczego blogujesz? Jak to się stało, że zaczęłaś swoją przygodę z blogowaniem?
  2. Co Cię napędza w życiu prywatnym?Co jest Twoją pasją?
  3. Na co zwracasz uwagę wchodząc na blog?
  4. Czego szukasz na innych blogach?
  5. Co znajduje się w Twojej kosmetyczce?
  6. Jakich kosmetyków jeszcze poszukujesz?
  7. Na co zwracasz uwagę kupując kosmetyki (pielęgnacja i kolorówka)?
  8. Bez jakich kosmetyków mogłabyś się obyć?
  9. Jakie 5 rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
  10. Komponując paczkę dla swojej najlepszej przyjaciółki jakie kosmetyki byś jej przesłała?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)