środa, 7 maja 2014

3. Masło do ciała

Ha!  Dziś kupiłam swoje pierwsze w życiu masło do ciała. Masło jest z firmy Perfecta - pomarańczowe z wanilią, dorwałam je w promocji w Superpharmie.

O właśnie takie:







To w sumie dziwne, że nigdy jeszcze nie miałam masła do ciała ale jakoś nigdy nie miałam ochoty na to. Wydawały mi się "tłuste" i zapychające.
Ale dziś szukając szamponu zauważyłam promocje na masła i nawet był tester. Ze wszystkich zapachów najbardziej spodobał mi się ten z pomarańczą i wanilią. Masło jest przeznaczone dla osób walczących z cellulitem. W zasadzie nie kupuję takich kosmetyków bo nie wierzę by krem / masło / żel czy cokolwiek innego (bez ćwiczeń, diety itp)  mogło by zwalczyć cellulit ale w tym momencie zapach był na tyle zachęcający, że je kupiłam.

Spróbujemy, zobaczymy, pożyjemy napiszemy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)