poniedziałek, 6 marca 2017

414. Nieograniczna twarz

Trzy tygodnie to dobry okres by ocenić nowy kosmetyk. Wciągu tego czasu spokojnie można przekonać się czy czy skóra dobrze reaguje i współpracuje z danym produktem.
Dziś krótka recenzja produktu, który został mi przez Was polecony:


ORGANIQUE
Koncetrat nawilżający z dynią



Informacje podstawowe:

Pojemność: 30 ml
Konsystencja: płynna




Zapach: niemalże niewyczuwalny
Info od producenta:




Skład:



Moja ocena:

  • serum dobrze rozprowadza się na twarzy. Zostawia ją jednak odrobinę klejącą;
  • wchłania się niemalże momentalnie;
  • niestety po chwili nie czuję bym cokolwiek nałożyła;
  • skóra nie jest może sucha i odwodniona a taka "niedopieszczona";
  • kiepsko współpracuje z moim ulubionym kremem pod oczy. Wystarczy niewielka powierzchnia, na której są obydwa produkty, by po dotknięciu skóry serum się po prostu rolowało;
  • nie zauważyłam, by moja cera zaczęła wyglądać bardziej promiennie czy po prostu "zdrowiej";
  • nie zauważyłam również, by łagodził zaczerwienienia czy przesuszenia;
  • Jest średnio wydajny.


To porażająco przeciętne serum.... Tu mogłabym postawić kropkę i skończyć posta... Tu nic się nie dzieje, nuda i stagnacja....

Za masła do ciała z Organique mogłabym oddać nogę i rękę, zaczynam jednak podejrzewać, że produkty do twarzy to już inna bajka. To drugi produkt, który nie tylko nie powalił mnie na kolana ale lekko zniechęciły do tego rodzaju produktów....

Nie lubię skreślać szybko marki więc chętnie posłucham co do twarzy u was się sprawdza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)