poniedziałek, 27 lutego 2017

412. Amerykańscy naukowcy dowiedli... i masło z Organique :P

Amerykańscy naukowcy odkryli,  że nasz mózg przypisuje zapach poszczególnym rzeczom odmiennie w różnych porach dnia, naszego samopoczucia, czy poziomu naszych hormonów. Ciekawe prawda?


ORGANIQUE
Maslo do ciała z masłem shea - grecki




Informacje podstawowe

Pojemność: 100 ml
Konsystencja: niemalże stała, niezbyt twarda
Zapach: bardzo przyjemny
Info od producenta:

źródło: https://www.organique.pl/sklep/masla-i-balsamy/320-balsam-z-maslem-shea-grecki-odzywcze.html

Skład:




Moja opinia:

  • Zapach - to, że nie pachnie klasyczną oliwka wiedziałam już w sklepie. Było i jest mi niezwykle trudno powiedzieć czym pachnie ten produkt. Raz jest to taki słodki sok winogronowy, raz norweskie maliny leśne. Niemniej jednak zapach jest cudowny i kojąco działa na moje zmysły;
  • długo utrzymuje się na ciele;
  • Lekko transferuje na ubrania;
  • Konsystencja - dość twarde i zbite. Zmienia swój stan pod wpływem ciepła ale mimo wszystko nie sunie bezproblemowo na ciele;
  • Genialnie nawilża i odżywia skórę. Nawet następnego dnia czuję dobroczynne skutki produktu;
  • Produkt potrzebuje chwili by się wchłonąć ale nie jest to tak długi okres jak w przypadku maseł z Nacomi czy Biolove;
  • Skóra po aplikacji nie klei się;
  • Jest bardzo wydajne;
  • Zauważyłam, że dzięki regularnemu stosowaniu zarówno moja sucha plama jak i zaczerwienienie zniknęły.



To moje pierwsze masło z Organique ale zdecydowanie nie ostatnie. Śmiało mogę powiedzieć, że to najlepszy produkt do skóry suchej i wrażliwej. Ideał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)