poniedziałek, 2 stycznia 2017

400. AAAAaaa karnet na siłownie kupię - Orientana żel do mycia twarzy

To, że sflaczałam wiedziałam od jakiegoś czasu. Podczas ciąży nie za bardzo mogłam ćwiczyć, po cesarce również. Dopiero od jakieś czasu zbieram się do "kupy" i wiem, że droga przede mną jest daleka. Jednak mimo świadomości swojego poziomu stan sflaczenia i tak okazał się on dla mnie bardzo zaskakujący...




ORIENTANA

żel do mycia twarzy
aloes i jaśmin

Informacje podstawowe:


Pojemność: 205 ml
Termin zużycia: 6 m-cy po otwarciu

Zapach: mocny jaśminowy, drażniący
Konsystencja: niemalże stała



Info od producenta:



Skład:




Moja ocena:
  • butelka wyposażona jest w pompkę - bardzo lubię to rozwiązanie i byłam zachwycona widząc je tutaj. Niestety ten żel jest cholernie gęsty, pastowaty, niemalże stały i ta nieszczęsna pompka nie daje rady;
  • by cokolwiek wycisnąć muszę się sporo namęczyć - używając obydwu dłoni "w dobry dzień"  jestem w stanie wycisnąć potrzebną  mi ilość;
  • kiedy już osiągnę szczyt moich możliwości nałożony produkt na twarzy bardzo intensywnie pachnie; nie przewidziałam, że aromat będzie tak intensywny i widoczny. Niestety mi przeszkadza;
  • sam żel dobrze oczyszcza twarz, zostawia ją przyjemnie oczyszczoną i nawilżoną;
  • całkiem nieźle radzi sobie z demakijażem ale niestosuje go zbyt często z w/w powodów;
  • nie uczula, nie podrażnia;
  • jest mega wydajny, to opakowanie starczy mi na milion lat.




Bardzo długo chodziłam wokół tego produktu, ku swojemu zadowoleniu dostałam go w mikołajkowej paczce. Jeśli chodzi o działanie to nie mogę mu nic zarzucić - robi co ma robić, nie tworzy mi masakry uczuleniowej na twarzy. Niestety samo używanie powoduje ból pupy. Wyciśnięcie tej pasty jest totalnie frustrujące, wielokrotnie podczas siłowania się z butelką ona mi wyskoczyła, upadła na podłogę prysznica... No i ten zapach... lubię zapachy ale na ciele natomiast na twarzy jest po prostu zbyt obezwładniający, zbyt mdły. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)