poniedziałek, 3 października 2016

377. Przeżyć za 50 pln - projekt 2.0 cz.4

Od kilku dni zastanawiam się nad postami z tej serii. Patrząc na poprzednie części oraz zdjęcia zakupów z tego miesiąca stwierdzam, że jestem typem kompulsywnego klienta. Raz na jakiś czas wpadam do drogerii i kupuję dużo wszystkiego, a później z nabożnością nawróconego neofity zużywam to wszystko do ostatniego "kawałka".

Słusznie czy nie odczuwam lekki niedosyt i rozjechanie się z tym, co chciałabym przekazać a co rzeczywiście tu pokazuje. Postów typowo zakupowych nie lubię / nie kręci mnie ani ich pisania ani czytanie na innych blogach ale jeszcze nie wiem jak ten temat inaczej ugryźć.

Ten miesiąc obfitował w wiele zakupów i wrzutek.

Kupiłam:


dostałam:



Wydałam 89 pln - sporo powyżej magicznej kwoty 50 pln. I tak jak stresowałam się przy pierwszym podliczeniu tak teraz wiem, że wszystkie te produkty mają u mnie racje bytu. Można oczywiście zastanawiać się czy potrzebuję tak wielu kosmetyków, można przeżyć "skromniej" ale to chyba nie moja bajka :) Ciuchów nie kupuję, butów również - na coś muszą wydawać pieniądze.

Co do samych produktów - spora część jest już w użyciu. Wcześniej czy później recenzje pojawią się na blogu. Ciekawa jestem czy któryś kosmetyk zainteresował was jakoś szczególnie, czy któryś jest Waszym ulubieńcem / bublem?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)