środa, 27 sierpnia 2014

51. Biedronkowy świat kosmetyków

Przez ostatnie dwa miesiące bardzo się pilnowałam z kupowaniem kosmetyków. Omijałam drogerie szerokim łukiem, po pastę do zębów wysyłałam małża.  Moje zbiory się nie powiększyły a nawet, w naturalny sposób, zmniejszyły, niestety Biedronka znów kusi i to skutecznie.

Poniżej krótka lista niektórych produktów, które moim zdaniem są interesujące. Niektóre z nich na pewno znjadą się w moim koszyku.

  • Automatyczna kredka do oczu - 6,99
  • kremowy cień w musie - 6,99
  • pudry - 9,99
  • kremowy róż do policzków - 6,99
  • pomadki w płynie i kremowe pomadki - 6,99
  • lakiery do paznokci (kupiłam kilka poprzednim razem i są naprawdę dobrej jakości) - 4,99
  • odżywka do paznokci - 5,99
  • balsamy do ciała - 11,99
  • płyny do ust Colgate - 8,69

 Poważnie zastanawiam się nad kredką do oczu i kremowym cieniem a Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)