poniedziałek, 5 czerwca 2017

422. Sylveco...czemu Ty mi to robisz... - enzymatyczny peeling do twarzy

SYLVECO

Peeling enzymatyczny




Informacje podstawowe:

Pojemność:
Konsystencja: gęsta, miękka
Zapach: no cóż, śmierdzi niemiłosiernie
Info od producenta:




Sposób użycia oraz skład:




Moja opinia:
  • Nie przepadam za opakowaniem - zamykany plastikowy słoiczek nie jest moim ulubionym opakowaniem na peeling ; zdecydowanie wolałabym coś wyciskanego;
  • po drugie przyczepię się do tego, że na opakowaniu nie ma ani słowa jak używać produktu, wiem, że nie jest to skomplikowane ale do jasnej ciasnej, ja lubię takie rzeczy mieć w zasięgu wzroku;
  • po otworzeniu opakowanie pierwsze co się rzuca to zapach...niestety nie jestem zwolenniczką mocnych "naturalnych" zapachów, ten peeling pieruńsko śmierdzi... śmierdzi tak intensywnie, że mam problem z wytrzymaniem tych kilku minut z nim na twarzy;
  • nie mogę jednak ukryć, że on działa, moja skóra polubiła się z tym produktem, po aplikacji wygląda świetnie; jest miła w dotyku, jest oczyszczona... 
  • tylko, w sumie co z tego, jak każda aplikacja przyprawia mnie o mdłości...
  • to wydajny produkt;
  • nie uczula, nie podrażnia.


Tak sobie inteligentnie myślę, że to dobrze działający produkt. Jeśli komuś nie przeszkadza albo wręcz lubi takie zapachy to naprawdę warto zainwestować kilka złoty na ten produkt. Niestety dla mnie, każda aplikacja, to istna mordęga.... Gdyby na rynku nie było innych równie dobrze działających produktów najpewniej bym się przemogła i go używała... niestety lub stety na rynku znalazłam kilka bardzo ciekawych produktów, które powodują że nie chce mi się próbować go używać... nie odczuwam przyjemności, odstrasza mnie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)